Το χρονικό μιας προαναγγελθείσας ηλεκτρικής μεταστροφής, επιβεβαιώθηκε. Η Audi επισημοποίησε την ολοκληρωτική μετάβαση του R8 στον ηλεκτρισμό, καθιστώντας το σημερινό ως το τελευταίο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η είδηση ήρθε από τα χείλη της επικεφαλής μάρκετινγκ της Audi Sport, Linda Kurz, η οποία επιβεβαίωσε πως το επόμενο R8 θα κινείται αποκλειστικά από ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες: «Επόμενη πρόκληση είναι η μεταμόρφωση των μοντέλων R. Κι όλα τα R θα είναι ηλεκτρικά στο μέλλον. Αυτή θα είναι η δουλειά μας για την επόμενη δεκαετία». H Kurz δεν ανέφερε συγκεκριμένες προδιαγραφές για το επόμενο R8, ούτε καν αν το υπεραυτοκίνητο της Audi θα συνεχίσει με αυτό το όνομα. Το μόνο σίγουρο είναι πως ο αντικαταστάτης/διάδοχος του δεκακύλινδρου supercar δεν θα διαθέτει θερμικό μοτέρ. Οπότε ετοιμαζόμαστε να κουνήσουμε μαντήλι στον 5.2 FSI V10.
Μια ιδέα από το ηλεκτρικό μέλλον του R8 είχε δώσει προ τριετίας, το πρωτότυπο PB18 e-tron. Το φουτουριστικό concept διέθετε 3 ηλεκτροκινητήρες (έναν 201 ίππων μπροστά, δυο με συνολική απόδοση 604 ίππων πίσω), με μέγιστη συνδυαστική απόδοση 770 ίππων και 830 Nm ροπής. Σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης η ισχύς μειωνόταν στα 671 άλογα, ωστόσο με το γκάζι πατημένο τέρμα έμπαινε σε «πολεμικό» mode και μπορούσε να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση, εντός μόλις 2,0 δλ.
Για τον διάδοχο του R8 δεν θα χρειαστεί να περιμένουμε πολύ, καθώς το ντεμπούτο του είναι προγραμματισμένο για το 2023. Εκτός αυτού, το οργανόγραμμα της Audi αναφέρει πως όλα τα RS μέχρι το 2026, θα διαθέτουν κάποιο είδος ηλεκτρικής συνδρομής. Ήδη κάποια είναι ήπια υβριδικά, βασικά, και έπεται συνέχεια.