Τη σήμερον ημέρα, οι περισσότερες -αν όχι όλες- οι πτυχές της καθημερινότητας περνούν από το διαδίκτυο. Η αυτοκίνηση εννοείται δεν αποτελεί εξαίρεση, ιδίως η εμπορική προώθηση των νέων μοντέλων. Στο πλαίσιο αυτό εμπίπτει και η ονοματοδοσία, με την Toyota να λαβαίνει τα μέτρα της στην περίπτωση του sportscar.
Το αδερφάκι του Subaru BRZ, εν αντιθέσει με εκείνο, έχει αλλάξει μέχρι στιγμής 3 φορές ονομασία: ξεκίνησε ως GT86, άλλαξε σε 86 και μετέστρεψε σε GR 86 για τη δεύτερη γενιά του. Πλέον ήρθε η ώρα για το καρέ, λόγω Google! Οι Ιάπωνες αποφάσισαν να αφαιρέσουν το κενό μεταξύ γραμμάτων και αριθμών, αφήνοντας το όνομα στην απλούστερη και πιο ευανάγνωστη μορφή «GR86». Μια εξέλιξη, στην οποία οδηγήθηκαν από την ανάγκη για ευκολότερη αναζήτηση από τις ανάλογες μηχανές – με πρώτη και κυριότερη, φυσικά, αυτή που άλλαξε τον κόσμο.
Σύμφωνα με την Toyota, το «GR 86» δημιουργεί μπερδέματα στις αναζητήσεις μέσω ίντερνετ καθώς το όνομα πολλές φορές διαβάζεται σε δυο κομμάτια. Κατά συνέπεια, εμφανίζονται αποτελέσματα τόσο βάσει «GR» όσο και «86». Το «GR86», αντίθετα, διαβάζεται πολύ πιο εύκολα και τα παραγόμενα αποτελέσματα διατηρούν ασύγκριτα μεγαλύτερη συνάφεια με το ιαπωνικό κουπέ. Με ιντερνετικά λόγια, έχει καλύτερο SEO (Search Engine Optimization). Ούτως ή άλλως, αν γράψεις «GR 86» η Google προτείνει το «GR86» (το «μήπως εννοείτε;»), όντας παράλληλα ήδη πολύ δημοφιλέστερο μεταξύ των χρηστών του ίντερνετ (110.000 αναζητήσεις μηνιαίως, έναντι μόλις 33.100 το «GR 86».