Τον τελευταίο καιρό οι αυτοκινητοβιομηχανίες παρουσιάζουν τα νέα τους λογότυπα, τα οποία είναι απλοποιημένα, όπως ισχύει και για το ανανεωμένο σήμα της Toyota. Αυτό σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την Toyota, καθώς μεταβαίνει από μια εταιρεία αυτοκινήτων σε μια εταιρεία κινητικότητας.
Δείτε ακόμα: Το υβριδικό Toyota RAV4 που θα ζήλευε κι η Supra
Η νέα οπτική ταυτότητα καθοδηγείται από την απλούστευση και διαμορφώνεται από τέσσερις βασικές αρχές: μελλοντική σκέψη, έτοιμη για κινητά, πιο premium αίσθηση και εξαιρετικά συνεπής σε όλες τις επιχειρηματικές μονάδες και τις υπο-μάρκες.
Το νέο λογότυπο της Toyota διαθέτει ένα απλό 2-D σχεδιασμό, χάνοντας το σήμα της Toyota, καθώς το ίδιο το έμβλημα είναι γνωστό σε όλη την Ευρώπη. Ο σχεδιασμός επικοινωνεί με την απλότητα, τη διαφάνεια και τον εκσυγχρονισμό και είναι απόλυτα προσαρμοσμένος στον ψηφιακό χώρο αλλά εξίσου αποτελεσματικός στον φυσικό κόσμο. Το νέο λογότυπο θα εφαρμοστεί σε όλα τα σημεία επαφής επικοινωνίας, ενώ το τρέχον λογότυπο θα εξακολουθεί να χρησιμοποιείται για τα οχήματα. Το τρέχον σήμα λιανικής θα παραμείνει στη θέση του και θα επανεξεταστεί στο πλαίσιο της στρατηγικής δικτύου Toyota 2025.
Δείτε ακόμα: Νέο Toyota Corolla Sedan GR Sport
Το νέο σήμα της Toyota φέρνει και άλλες αλλαγές στους διάφορους επιχειρηματικούς τομείς της Toyota. Μεταξύ αυτών, η Toyota Insurance Management μετονομάζεται πλέον σε Toyota Insurance Services, καθώς η επιχείρησή της επεκτείνεται με την ανάπτυξη των συνδεδεμένων υπηρεσιών και των νέων προϊόντων κινητικότητας. Στον τομέα των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, το Toyota Plus μετονομάζεται σε Toyota Approved Used.
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει η νέα Toyota Supra 2.0 λτ. turbo;