Οι φήμες για πισωκίνητο και εξακύλινδρο εν σειρά Mazda 6 φούντωσαν μετά την παρουσίαση του CX-60, που βασίζεται σε πισωκίνητη πλατφόρμα και διαθέτει straight six κινητήρες. Τα υλικά είναι εδώ, η διάθεση πασιφανής, ωστόσο οι Ιάπωνες μας «μουδιάζουν» μέσω δηλώσεων του επικεφαλής μηχανολογίας στην Ευρώπη.
Ο Joachim Kunz ρωτήθηκε σχετικά από βρετανικά Μέσα (και αναπαράχθηκε από αυστραλιανά) και η απάντησή του, δεν ήταν αυτή ακριβώς που θα θέλαμε: «Θα ήταν πολύ ωραίο ένα πισωκίνητο και εξακύλινδρο νέο 6 ή κάτι παρόμοιο σε μεγάλο κουπέ. Αλήθεια είναι, θα μας άρεσε πάρα πολύ ένα τέτοιο μοντέλο στη γκάμα. Αλλά αυτή τη στιγμή, το πιο σημαντικό είναι να πουλάμε SUVs. H μόδα τους συνεχίζει δυναμικά και το ίδιο ισχύει για τη Mazda. Αυτά είναι που ζητάει ο κόσμος». Τι σημαίνουν τα λεγόμενα του Kunz για την προοπτική του επόμενου Mazda6;
Επισήμως, όχι πολλά. Ούτε η Mazda Ευρώπης, ούτε η Αμερικής επιβεβαιώνουν κάτι σχετικά με την επόμενη γενιά του μεσαίου της σεντάν. Το γεγονός ότι η πλατφόρμα Multi-Solution Scalable Architecture θα βασίσει αρκετά μελλοντικά μοντέλα, δεν αμφισβητείται. Η λογική θέλει και το νέο 6άρι να «πατάει» σε αυτή, οπότε το ενδεχόμενο πισωκίνησης και εξακύλινδρων κινητήρων παραμένει βάσιμο. Εκεί που εγείρονται οι ερωτήσεις, είναι στο πού. Ο Kunz είναι επικεφαλής μηχανολογίας της Mazda στην Ευρώπη, οπότε οι δηλώσεις του θα μπορούσαν να τοποθετηθούν σε επίπεδο Γηραιάς Ηπείρου. Να παρουσιαστεί, δηλαδή, το νέο 6 με τις προδιαγραφές που το περιμένουμε όλοι, αλλά να μην έρθει στα μέρη μας. Ευελπιστούμε να μην γίνει κάτι τέτοιο, όσο κι αν πράγματι τα SUVs είναι η Νο1 πηγή εισοδήματος για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.