Πάνε πολλά χρόνια από την εποχή που τα κορεατικά αυτοκίνητα είχαν ως μοναδικό ατού το value for money. Hyundai και Kia είναι πλέον ηγέτιδες δυνάμεις στην αυτοκίνηση, προσφέροντας μοντέλα κορυφαίων προδιαγραφών και προτάσεις που είτε τοποθετούνται στην κορυφή της εκάστοτε κατηγορίας, είτε μάχονται σθεναρά για την κατάκτησή της. Πλέον ούτε οι λιμουζίνες δεν αποτελούν εξαίρεση, όπως αποδεικνύει το Genesis G90.
H ναυαρχίδα της premium μάρκας από τη Σεούλ χαρακτηρίζεται από πρωτοφανή -για κορεατικό αυτοκίνητο- χαρακτηριστικά τεχνολογίας και πολυτέλειας, όπως επιλογές για τη μυρωδιά του εσωτερικού, premium ηχοσύστημα 23 ηχείων Bang & Olufsen (με πτυσσόμενα twitters μάλιστα), λειτουργία μασάζ σε όλα τα καθίσματα, λειτουργία ανάκλιντρου και υποπόδια στα πίσω, ακόμα και εκκίνηση με δακτυλικό αποτύπωμα!
Κάτω από το αμάξωμα συναντάμε έναν 3.5 V6 twinturbo σε δυο εκδόσεις ισχύος (380 και 415 ίππων), με την κορυφαία να χρησιμοποιεί ηλεκτρικό τούρμπο, 8άρι αυτόματο κιβώτιο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης και ενεργή ανάρτηση Preview-Electronic Control, που σκανάρει συνεχώς το οδόστρωμα προσαρμόζοντας κατάλληλα το ύψος και τη σκληρότητα. Σε κατηφορική κλίση, για παράδειγμα, σηκώνει το εμπρός μέρος ώστε να μην διαταράσσεται η ισορροπία της ποιότητας κύλισης και να μην «βρει» το ρύγχος στο τέλος της. Σε ανηφόρα, ανυψώνει το πίσω. Σε «σπασμένο» οδόστρωμα, σηκώνει ολόκληρο το αυτοκίνητο για την προστασία των μηχανικών μερών.
Όλα αυτά, βέβαια, κοστίζουν. Εκ πρώτης όψεως. Η Genesis ανακοίνωσε τις τιμές του G90 στην Αμερική, με τη βασική έκδοση να εκκινεί από τις 88.400 δολάρια (86.800 ευρώ) και να τοποθετείται σχεδόν 2.000 δολάρια παραπάνω από το Audi A8 (από 86.500 δολάρια/85.000 ευρώ). Σε σχέση με τις BMW Σειρά 7 και Mercedes S-Class είναι ευκαιρία, όντας 4.900 δολάρια και 22.700 δολάρια φθηνότερο από τις αντίστοιχες βασικές εκδόσεις. Με μια πιο λεπτομερή ανάγνωση, όμως, το ίδιο ισχύει και συγκριτικά με το Audi, παρότι η αρχική τιμή είναι όντως υψηλότερη.
Το G90 εκτός από ισχυρότερο (380 άλογα και 530 Nm, αντί 340 ίππων και 500 Nm του 3.0 V6 TFSI), είναι και πλουσιότερα εξοπλισμένο. Από την εναρκτήρια κιόλας έκδοση έχει -μεταξύ άλλων- στάνταρ 20άρες ζάντες, πανοραμική ηλιοροφή, αναγνώριση δακτυλικού αποτυπώματος, τριζωνικό κλιματισμό, δερμάτινες επενδύσεις Nappa, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός-πίσω, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και οθόνη αφής ίδιας διάστασης για το infotainment. Το G90 των 415 ίππων, με τον 48βολτο υπετροφοδότη e-Supercharger, ξεκινά από τις 98.700 δολάρια (96.950 ευρώ) και έχει στάνταρ επιπλέον αερανάρτηση, σύστημα τετραδιεύθνσης, το ηχοσύστημα της Bang & Olufsen, ζάντες 21 ιντσών και λειτουργία μασάζ για τα καθίσματα.