Η επιτυχία της Skoda Octavia, ανεξαρτήτως γενιάς και χρονολογίας, δεν χρειάζεται εκτενείς αναφορές. Η πρώτη γενιά έβαλε ολόκληρη την εταιρία στο χάρτη, η δεύτερη την καθιέρωσε και μέχρι σήμερα, το τσεχικό μεσαίο -που ξεκίνησε ως υπερμέγεθες μικρομεσαίο- δεν σταματάει να πουλάει.
Δείτε ακόμα: Τι ελληνική πατέντα είχε η Skoda Octavia;
Η Octavia5 -άλλως γνωστή ως MK2- εκσυγχρονίστηκε σε όλους τους τομείς και αποτέλεσε το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο της κατηγορίας στην Ελλάδα, από το 2004 που παρουσιάστηκε και για τη μεγαλύτερη διάρκεια της παραγωγής, η οποία τερματίστηκε το 2013. Ήταν το πρώτο Skoda που φόρεσε μοτέρ TSI (τον 1.4 με τους 122 ίππους, το 2008), όμως ο ατμοσφαιρικός 1.6 MPI των 102 ίππων και ο ντίζελ 1.9 TDI των 105 ίππων συγκέντρωναν τις προτιμήσεις των αγοραστών. Ειδικά ο τελευταίος, έχει μπει σε περισσότερες Octavia5 από κάθε άλλο μοτέρ, ελέω και των ταξί.
Περιβόητος για την αξιοπιστία και την άνεση με την οποία συγκεντρώνει χιλιόμετρα, σήμερα συναντάμε TDI που πλησιάζουν ή και ξεπερνούν το 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα. Αυτός κάτω από το καπό της συγκεκριμένης Octavia πάντως, ενδέχεται να διεκδικεί το παγκόσμιο ρεκόρ περισσότερων χλμ.! Ξεκίνησε να κινεί το τσεχικό οικογενειακό το 2006 και συνεχίζει απτόητος μέχρι σήμερα, κοντεύοντας τα 3 εκατ. χλμ.! Συγκεκριμένα, έχει καλύψει 2.880.000 και αναζητά τον άνθρωπο, που θα τον οδηγήσει πέρα από το φράγμα των 3 εκατ.
Διαβάστε επίσης: Skoda Octavia 1.9 TDI από 90 PS σε 177 PS (+video)
Εξωτερικά και από πλευράς επενδύσεων στο εσωτερικό, το αυτοκίνητο δεν θυμίζει σε τίποτα πως χιλιομετρικά έχει κάνει κάμποσες φορές τον γύρο του κόσμου. Μόνο η στεφάνη του τιμονιού έχει «γυαλίσει», ενώ το μοναδικό μείον στον εξοπλισμό αφορά την έλλειψη κλιματισμού. Αν θέλετε να κάνετε 180.000 χλμ. και να επιδεικνύετε με περηφάνια πως φτάσατε τα 3 εκατομμύρια, αρκεί να εκταμιεύσετε 2.000 ευρώ.
Δείτε ακόμα: Αθάνατη Skoda Fabia 1.9 TDI με 1.3 εκ. χλμ.!