H Wartburg η οποία σταμάτησε να παράγει αυτοκίνητα το 1991, ήταν γνωστή κυρίως για το μοντέλο 353, που κυκλοφόρησε και στην Ελλάδα. Ίσως να θυμάστε τον χαρακτηριστικό ήχο του 3κύλινδρου 2χρονου 1.000άρη κινητήρα, αλλά και τα ντουμάνια των καυσαερίων που άφηνε με τη μυρωδιά του καμένου λαδιού. Σήμερα, αυτά που κυκλοφορούν είναι απειροελάχιστα, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για το πολύ σπάνιο «αγροτικό» Wartburg 353 Trans.
Ένα τέτοιο μοντέλο είναι και το εικονιζόμενο, όχι όμως με το δίχρονο κινητήρα, αλλά με τον πιο σύγχρονο 4κύλινδρο και τετράχρονο 1.300άρη, προερχόμενο από το δεύτερης γενιάς VW Polo. Μόλις 920 Wartburg 353 Trans παράχθηκαν, μεταξύ 1988 έως 1991. Σύμφωνα με την αγγελία, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με πρώτη άδεια τον Μάιο του 1990 αναπαλαιώθηκε πλήρως το 2017 και αξίζει κάθε ευρώ του.
Ωστόσο, τα λεφτά που ζητούνται για την αγορά του είναι πολλά και συγκεκριμένα ανέρχονται στο ποσό των 29.950 ευρώ. Με τόσα χρήματα μπορεί να αποκτήσει κανείς ένα μεγαλύτερο, πιο σύγχρονο και ικανό γενικότερα pickup (π.χ. το νέο Toyota Hilux Extra Cab), όμως αυτό το Wartburg 353 Trans δεν απευθύνεται σε αγρότες που θα το ταλαιπωρήσουν στα χωράφια. Τα μόνα παράταιρα στοιχεία πάνω του είναι οι ζάντες αλουμινίου και το τιμόνι, που προέρχονται από το βελτιωτή Irmscher. Επιπλέον, ο συγκεκριμένος έμπορος από τη Γερμανία, αναφέρει ότι έχει άλλα τέτοια οχήματα για αναπαλαίωση, με τον δίχρονο κινητήρα. Μεράκι να υπάρχει, χρόνος και χρήματα για την ανακατασκευή τέτοιων οχημάτων.