To Peugeot 407 αποτέλεσε το διάδοχο του 406 και τον προπομπό του 508, μένοντας στην παραγωγή από το 2003 μέχρι το 2010. Για λίγο μικρότερο διάστημα (2006-2011) κυκλοφορούσε και ως Coupe, θέλοντας να συνεχίσει την παράδοση του αντίστοιχου 406.
Σχεδιαστικά δεν θα λέγαμε πως τα κατάφερε, αλλά θα πρέπει να του αναγνωρίσουμε πως είχε εξαιρετικά δύσκολο έργο. Μέχρι σήμερα το 406 Coupe λογίζεται ως ένα από το ομορφότερα αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει, οπότε η δουλειά του δίθυρου 407 ήταν εκ προοιμίου «παλούκι». Για πλατφόρμα πειραματισμών όμως, μια χαρά εξυπηρετεί. Στην προκειμένη, έχουμε ίσως το μοναδικό 407 Pick Up στον κόσμο!
Το γαλλικό αυτοκίνητο ξεκίνησε την καριέρα του ως κανονικό 407 Coupe, στην κορυφαία του έκδοση μάλιστα. Κάτω από το καπό έχει τον 3λιτρο V6 των 211 ίππων και 290 Nm, σε συνεργασία με το 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 8,7 δλ. και η τελική ανέρχεται στα 235 χλμ./ώρα, τουλάχιστον με τη μορφή που είχε το αμάξωμα από το εργοστάσιο. Πλέον στο πίσω μέρος δεν υπάρχουν καθίσματα ή κλασικό πορτμπαγκάζ, αλλά καρότσα. Το αμάξωμα έχει μεταποιηθεί κατάλληλα, διαθέτοντας πλέον χώρο φόρτωσης με ξύλινη επένδυση και κάλυμμα, ως γνήσιο και καλοεξοπλισμένο αγροτικό.
Για αυτοκίνητα 13ετίας (το 2008 ταξινομήθηκε πρώτη φορά), οι 52.025 μίλια (83.726 χλμ.) που αναγράφει το οδόμετρο δεν είναι πολλά. Ακόμα καλύτερα οι 1.250 λίρες (1.461 ευρώ) που απαιτούνται για την αγορά του, καθιστώντας το ως ξεκάθαρη κοψοχρονιά. Ακόμα και κανονικό 407 Coupe να ήταν, θα μιλούσαμε για πολύ μικρό κόστος. Πόσο μάλλον εδώ, που πρόκειται για μια μοναδική κατασκευή.