Στην αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων υπάρχουν χιλιάδες διαθέσιμα και κάθε λογής οχήματα. Όποιος ενδιαφέρεται για ένα μοντέλο από δεύτερο (ή τρίτο) χέρι, σίγουρα θα βρει κάποιο που να του κάνει.
Οι πωλητές από την πλευρά τους φροντίζουν να κάνουν όσο το δυνατό πιο ελκυστική την αγγελία, ενώ δεν λείπουν και οι περιγραφές που ξεφεύγουν από τα τετριμμένα. Μετά από πολλές αγγελίες που αναζητήσαμε και ανοίξαμε, σας παρουσιάζουμε (με τα όποια ορθογραφικά τους λάθη) τις περιγραφές που μας τράβηξαν το ενδιαφέρον. Αναμφίβολα υπάρχουν και άλλες, ωστόσο οι αγγελίες των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που υπάρχουν στο διαδίκτυο είναι χιλιάδες.
• ΑΝΤΑΛΑΣΩ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΦΟΡΤΗΓΟ ΨΥΓΕΙΟ MAN TGL 220 ΜΕ PORCHE CAYENNE ΑΠΟ ΕΤΟΣ 2011 ΣΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ.ΑΨΟΓΗ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΦΟΡΤΗΓΟΥ ΧΩΡΙΣ ΣΚΟΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΤΟΥΝΙΕΣ.ΕΥΡΟ 5
• Το αμάξι είναι σε πολύ καλή κατάσταση το πουλάω γιατί έχω άλλα δύο δεν πεινάω και το πουλάω για αυτό και η τιμή είναι προσιτή το αμάξι αξίζει περισσότερο από όσο το πουλάω αξίζει να το δείτε από κοντά ευχαριστώ πολύ.
• ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ *** ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.. ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Κ’ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΒΛΑΒΕΣ 27 ΧΡΟΝΙΑ,ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΤΟΥ Κ’ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ.. ΚΑΙΕΙ 0,5 ΜΕ 1 ΛΙΤΡΟ ΛΑΔΙ ΣΤΑ 4,000ΧΛΜ {ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΚΑΙΝΕ ΛΙΓΟ ΛΑΔΙ} ΧΡΗΖΕΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ,,ΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΤΟΥ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ ΟΔΗΓΟΥ,,ΤΟ ΠΙΣΩ ΔΕΞΙ ΠΡΟΣΚΕΦΑΛΟ,ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ{ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΠΑΕΙ ΛΟΓΩ ΚΡΑΔΑΣΜΩΝ}Η ΠΙΣΩ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ,ΤΑ ΠΙΣΩ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΕΠΙΣΗΣ Κ’ ΘΕΛΕΙ ΦΡΕΟΝ ΤΟ AIR CONDITION ΓΙ’ΑΥΤΟ Κ’ Η ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΙΜΗ.. ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΑΝ ΟΧΙ ΟΛΑ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
• Είναι όπως στις φωτογραφίες… Μετά από χρόνια εντάξει μην σκεφτεί κανείς ότι είναι αψεγάδιαστο… Έχει κάποιες φθορές για 20 χρονών αμάξι… Έχει κάνει σέρβις τα πάντα… Δίσκο πλατό, αμορτισέρ, λάστιχα όλα αυτά το Δεκέμβριο του 20…. λάδια, φίλτρο λαδιού τα έκανα χθες κιόλας 10/8/21… Το προσέχω για να έχω… Λάδι γραμμάριο δεν καίει… Όταν το αγόρασα είχε 171 χιλιάδες χλμ αλλά όταν το πέρασα τώρα κτεο και έχει βγει αυτό με τα χιλιόμετρα πόσα είχε πριν και μέχρι τώρα φαίνονται όλα… Για να μην λέω μ***ς θα το δει κάποιος αν τον ενδιαφέρει να το πάρει ότι το αμάξι του έχουν κατεβάσει 30 χιλιάδες χλμ… Και αυτό το ανακάλυψα τώρα που το πέρασα κτεο… Άρα τα πραγματικά του χλμ είναι αυτά που γράφω πάνω… Αν το θέλει κάποιος το αγοράζει… Για αυτό το μοντέλο χωρίς υπερβολή οποίος γνωρίζει καλά με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο…
• ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΔΟΘΕΙ 1Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΩΣ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΣΤΗ TOYOTA ΝΕΟΣ ΚΗΦΗΣΟΣ ΈΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΠΟΣΟΎ ΤΩΝ 5000€ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΝΕΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. Η ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 7000€+
• Σε πολύ καλή κατάσταση.. Στα χαρτιά είναι 1300cc.. Περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο !!!
• Το δίνω για να πάρω το καινούριο. Όποιος ψάχνει για “ευκαιρίες” (και μετά να το διπλοπληρωνει στα συνεργεία) κι όποιος ψάχνει αυτοκίνητο 10ετιας με 50.000χλμ (που ήταν από έναν γιατρό, δάσκαλο και άλλα παρόμοια παραμύθια) τότε θα πρέπει να κοιτάξει αλλού. Το αυτοκίνητο είναι ΠΡΏΤΟ ΧΈΡΙ, αγορά από Ελλάδα (και όχι εξωτερικού που χάνονται τα ίχνη) με πολλά έξτρα και αρχική τιμή αγοράς 40.000€. Εννοείται έχω βιβλίο service από την επίσημη αντιπροσωπεία (και όχι από τον μαστρομητσο της γειτονιάς). Δεκτός κάθε έλεγχος οπουδήποτε θέλετε.
• Πωλείται ολόκληρο, χωρίς χαρτιά. Υπάρχει τιμολόγιο αγοράς.
• Είναι σε καλή κατάσταση. Έχει ραγίσει ο καθρέπτης στο μοτέρ αλλά παίρνει κανονικά μπροστά και κινείται εάν φτιαχτεί. Έχει ac. Για κυκλοφορία ή ανταλλακτικά. Με μεταβίβαση κανονικά.
• Οκ και λογικό τ αμάξι θέλει περιφεριακα μάζεματα (ολική βαφή) τ εσωτερικό γενικά είναι σε καλή κατάσταση… Τώρα μοτερικα είναι φορτωμένο με χιλιόμετρα αλλά δεν υπάρχει κανένα προβλημα τ αυτοκίνητο είναι πληρως λειτουργικό με αυτό κινούμαι… Κάποιος που τ έχει μεράκι αξίζει να ασχοληθεί.
• Το αυτοκίνητο είναι σε άριστη κατάσταση…έχουν αλλαχτεί πριν 5 χιλιάδες χιλιομετρα τα εξής Ιμάντας χρονισμού,ιμάντας υδραυλικού τιμονιού,αντλία νερού,φίλτρο λαδιού,φίλτρο αερος,μπουζί,μπουζοκαλωδια,δίσκο πλατό έχει γίνει ολική βαφή και ηλεκτροστατική στις ζάντες…για όποιον ενδιαφέρεται η τιμή είναι συζητήσιμη.
• Πραγματικά χλμ Σε Εγνατία,289.000 ,όλα τα σέρβις στην ώρα του. Απο έξτρα έχει απαλό φημε στα παράθυρα, ξένων φώτα, ανεμοθραυστες, δυμπουκη εξάτμιση με απαλό χοντρό θόρυβο χωρίς να σου σπάει τα νεύρα, πλήρες λειτουργικό, δεν χρωστάει τίποτα..κυκλοφορεί κανονικά..10/7/21 αλλάχτηκαν ψαλιδια μπροστά, καινούρια λάστιχα φορέθηκαν 10/7/21 και καινούργια αμορτισέρ 10/7/21.. Δεκτός κάθε έλεγχος ακόμη και η παραμικρή βίδα.
• Προσεγμένο αυτοκίνητο μερακλής ιδιοκτήτης.
• Καινούρια λάστιχα. καινουριες δησκ πλάκες ντακακια σιαγόνες.καινουριο δισκοπλατό.καινουρια ημιαξόνια και τα δύο.καινουρια ψαλίδια.και πολλά άλλα.. δεν χρωστάει τίποτα απολύτως!!και παρά πολύ οικονομικό..το δίνω λόγω αλλαγής κατηγορία..το μοτέρ έχει 12000 χιλιόμετρα από γενική ανακατασκευή.
• Ανταλλαγή κατά προτίμηση με 4πορτο αυτοκίνητο ή ότι άλλο μου κινήσει το ενδιαφέρον.
• Σε πολύ καλή κατάσταση, μικροβαθουλώματα στο αριστερό εμπρός φτερό που φαίνονται στις φωτογραφίες, ατρακάριστο, άβαφο. Πραγματικά χιλιόμετρα με πλήρες ιστορικό σέρβις σε αντιπροσωπεία. Πωλείται διότι πλέον δεν ταξιδεύω όσο παλιά λόγω ηλικίας κι έχω δεύτερο αυτοκίνητο, είναι κρίμα να μη κυκλοφορεί.
• Κινείται κανονικά. Περίπου τον Απρίλιο λίγο μετά το ΚΤΕΟ έχει χαλάσει ο χιλιομετριτής και έμενε στις 390000 χιλ. Η ηλιοροφή δεν έχει ανοιχθεί ποτέ οπότε δεν γνωρίζω αν έχει καποιο πρόβλημα, ίσως να θέλει απλα άλλαγμα τα λάστιχα.
• Ατρακαριστο Σε καλή κατάσταση καίει λίγο λάδι
• Το αυτοκίνητο είναι άριστο…ΔΕΝ ΚΑΊΕΙ ΛΑΔΙ..το μοτερ έχει κάνει ανακατασκευή και έχει περάσει 100.000 … έχει αλλαχτεί κομπρεσέρ ερκοντοσιον.. Ψυγείο μπροστά και Ψυγείο καμπίνας εκροντισιον… Ψυγείο μηχανής και καλοριφερ… Αντλία υδραυλικού τιμονιου… Σετ χρονισμού και αντλία νερου… Θερμοστάτης… Σετ δισκοπλατο… Όλο το μπροστινό σύστημα καινούριο… Ολα αυτά πριν από 5.000 χιλ Το αυτοκίνητο είναι φρεσκοβαμενο…
• Στο αυτοκίνητο έγινε φρεζαρισμσα κεφαλής στις 330.000 μαζί με ρύθμιση εγκεφάλου και αλλαγή ψυγείου. Το αυτοκίνητο είναι σε καλή κατάστασηε όλα τα σέρβις στην ώρα τους. Πωλείται λόγο αλλαγής κατηγορίας.
• Σε καλή κατάσταση εξωτερικά και με προσεγμένο σαλόνι. Με αλλαγμένο σετ συμπλέκτη, κρεμαριέρα & αντλία υδραυλικού τιμονιού, βάσεις μηχανής κλπ και γενικά μεγάλο σέρβις. Θέλει επισκευή ή ακόμα καλύτερα αντικατάσταση ο κινητήρας (και μια τετράδα αμορτισέρ) και θα είναι σούπερ. Αγοράστηκε 1700€ τον 9/2020 και πλήρωσα επιπλέον 870€ σε επιδιορθώσεις. Δεν υπάρχει πλέον από μέρος μου η δυνατότητα να το επισκευάσω. Υπάρχει βιβλιαράκι με όλες τις εργασίες που έκανα.
• ΑΓΟΡΑΣΜΈΝΟ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΟ ΑΠΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΎΧΟ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΉ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΜΠΊΝΑΣ,,,ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ ,,,ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ….
• Στα 400.000 χλμ. αλλάχτηκε μηχανή η οποία αγοράστηκε σχεδόν καινούργια με 42.000 χλμ.,σε άριστη κατάσταση και ύστερα από πλήρη και εξονυχιστικό έλεγχο πριν 3.5 χρόνια και έχει διανύσει μέχρι σήμερα άλλα 92.000 χλμ. Ένα πολυτελής, σπορ, φινετσάτο και εξαιρετικά προσεγμένο αυτοκίνητο. Η τιμή είναι ελαφρώς συζητήσιμη. Σας παρακαλώ πολύ μην ενοχλήτε άσκοπα εάν δεν είστε σε θέση να εκτιμήσετε την αξία του αυτοκινήτου.. Σας ευχαριστώ πολύ!
• Καυσιμο μικτο 10,2 λ/100 σε δοκιμη που εγινε τον 6/18 για 900km με σταθερη ταχυτητα 150 km/h & κλιματισμο ! Οποιος εχει τεχνικες γνωσεις μπορει να ρωτησει σε τι κατασταση βρισκετε το αυτοκινητο !!
• Το πουλάω για τη φεύγω στο εξωτερικο. Φουλ έξτρα- clima.
• Μείον: Το κομπρεσέρ air condition χρειάζεται αντικατάσταση Συν: Αλλαγή λάδια, φίλτρα λαδιών / καμπίνας / αέρα, μπουζί Μάιος 2021. Ζάντες, ραδιοCD με USB
• Το αυτοκίνητο είναι σε άριστη κατάσταση. Το αυτοκίνητο ήταν σταθμευμένο τις ώρες σε κίνηση σε κλειστό πάρκινγκ. Ατρακάριστο
• με βιβλίο service full με υγραέριο αλλαγή μπουκάλα πριν δύο μέρες ΚΤΕΟ πριν δύο μέρες οικονομικότητα το full service και στο αμάξι και στο υγραέριο με βιβλία σέρβις.σε γκαράζ.. ΌΧΙ ΚΆΤΩ ΑΠΌ 2.800€ ΜΗΝ ΕΠΙΜΈΝΕΤΕ ΜΕ ΤΡΕΛΈΣ ΤΙΜΈΣ
• Το αυτοκίνητο είναι άριστο!!! Δεκτός κάθε έλεγχος!! Τα περισσότερα χιλιόμετρα έχουν γίνει στην αθνικη οδό!!