H Suzuki έχει μακρά παράδοση και στα κάμπριο 4×4, όπως φανερώνει το ιστορικό με τα ανοιχτά Vitara, Samurai, Jimny και το ιδιαίτερο X-90. Η τελευταία εκδοχή του Jimny, όμως, δεν διαθέτει «ξεσκούφωτη» έκδοση. Όχι επίσημα και ιαπωνικά, τουλάχιστον. Γιατί μέσω Κίνας, κερνάει άνεμο στα μαλλιά του οδηγού και των επιβατών!
Το αυτοκίνητο που βλέπουμε προέρχεται από τη Wey Motors. Μια αυτοκινητοβιομηχανία που έχει δεχτεί σωρεία καταγγελιών από άλλους κατασκευαστές, για αντιγραφές των μοντέλων τους μέσω της σειράς Tank. Το Tank 500, για παράδειγμα, μοιάζει με αντίτυπο του Toyota Land Cruiser. Το μικρότερο μοντέλο της γκάμας, το 100, είναι «copy-paste» το Suzuki Jimny. Τα διαφορετικά σώματα εμπρός-πίσω και η ελαφρώς αλλαγμένη μάσκα δεν αρκούν για να κρύψουν τις ομοιότητες, οι οποίες προσεγγίζουν επίπεδα «φωτοτυπίας» σε κάποια σημεία.
Κάμπριο, ωστόσο, δεν έχει παρουσιάσει -ακόμα- ούτε η Wey. Το λαχανί off roader χωρίς οροφή των φωτογραφιών ανήκει στον Κινέζο βελτιωτή YiChe Garage, που ειδικεύεται σε τέτοιου είδους μετατροπές. Η μοναδική αυτή κατασκευή ονομάζεται Conscience (συνείδηση) και είναι ντυμένη εσωτερικά με δερμάτινες επενδύσεις, που καλύπτουν ακόμα και τη μέσα πλευρά του roll bar. Σε αντίθεση με το Tank 100, όμως, το συγκεκριμένο κυριολεκτικά είναι Jimny με άλλα φανάρια και σήματα. Κάτω από το καπό φέρει τον κλασικό 1.500άρη ατμοσφαιρικό των 102 ίππων (που οι Κινέζοι ανακοινώνουν στα 110 άλογα) και CVT κιβώτιο, να συνεργάζονται με το σύστημα τετρακίνησης. Πιο πολύ από την πρωτοτυπία του project, όμως, εκπλήσσει (για την ακρίβεια, σοκάρει) το κόστος της μετατροπής.
Το Jimny δεν εισάγεται στην Κίνα, καθώς οι δασμοί θα απογείωναν την τιμή του. Ο YiChe αναγκάστηκε να το κάνει μόνος του, πληρώνοντας στο κινεζικό τελωνείο το αντίστοιχο των 60.000 δολαρίων! Άλλες τόσες κόστισαν οι εργασίες για να γίνει το αυτοκίνητο καμπριολέ, ανεβάζοντας το συνολικό κόστος της «Συνείδησης» στις 120.000 δολάρια (119.651 ευρώ)!