Πάνε 29 χρόνια από όταν το Honda CRX σταμάτησε να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής, αφήνοντας ένα δυσαναπλήρωτο κενό στη γκάμα του «Big H». Το Del Sol που το διαδέχτηκε, αλλά και το CRZ που ανεπιτυχώς προσπάθησε να αναβιώσει το πνεύμα του, ενίσχυσαν ακόμα περισσότερο τη νοσταλγία για το αυθεντικό.
Δεν προκαλεί εντύπωση, λοιπόν, πως οι περισσότεροι που έχουν κάποιο, δεν το αποχωρίζονται. Και αν αποφασίσουν να το κάνουν, ζητούν τα μαλλιά της κεφαλής τους. Ο κάτοχος του κόκκινου Si παρακάτω δεν θα το αλλάξει ποτέ ως φαίνεται. Το αγόρασε καινούργιο το 1991 και 30 χρόνια μετά, το κοντέρ αποδεικνύει πως το χαίρεται κάθε μέρα. Η ένδειξη στο οδόμετρο ξεπερνά το 1 εκατ. μίλια (1.002.473 συγκεκριμένα), αντιστοιχώντας σε 1.613.323 χλμ.! Το αυτοκίνητο δεν έχει αλλάξει ούτε κινητήρα, ούτε κιβώτιο, ούτε καν ταπετσαρίες στο εσωτερικό, δείγμα του πόσο καλοκατασκευασμένα είναι τα CRX 2ης γενιάς.
Κάτω από το καπό συναντάμε τον 1.600άρη ατμοσφαιρικό D16A6, χωρίς VTEC. Η απόδοση καινούργιο έφτανε τους 105 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και τα 133 Nm στις 5.000 σ.α.λ., καταφέρνοντας να προσδώσει πάνω από ικανοποιητικές επιδόσεις στο ιαπωνικό liftback. Παρότι δεν είναι τα 125, 150 ή 160 άλογα των CRX που γνωρίσαμε στα μέρη μας, χάρις στα μόλις 900 κιλά του βάρους ακόμα και το αμερικανικό μοντέλο μπορούσε να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 8,5 δλ. και να φτάσει μέχρι τα 185 χλμ./ώρα τελικής.
Προς το παρόν, το συγκεκριμένο κάνει ένα διάλειμμα από την κατάποση χιλιομέτρων και εκτίθεται σε αντιπροσωπεία της Honda. Στόχος, φυσικά, όταν επιστρέψει στους δρόμους δεν είναι άλλος από τα 2 εκατομμύρια χιλιόμετρα!