Αν βάλουμε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο δίπλα σε ένα 20ετίας από τον ίδιο κατασκευαστή και της ίδιας κατηγορίας, το πιθανότερο είναι να νομίζουμε πως το καινούργιο παραπέμπει σε αστρόπλοιο. Οι τεχνολογίες και τα ηλεκτρονικά κατακλύζουν τα σημερινά τετράτροχα, ωστόσο έρευνα της J.D. Power αποκαλύπτει πως πολλά εξ αυτών πάνε άχρηστα.
Ο δείκτης Tech Experience Index (TXI) έδειξε πως πάνω από 1 στις 3 τεχνολογίες των νέων αυτοκινήτων δεν χρησιμοποιούνται ούτε από τους μισούς κατόχους, κατά τη διάρκεια των πρώτων 90 ημερών μετά την αγορά του οχήματος! Ενδεικτικά, το 61% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως την εφαρμογή για on line αγορές από το αυτοκίνητο δεν την έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ, ενώ το 51% την χαρακτήρισε ξεκάθαρα ως «άχρηστη». Ίδια εικόνα και για τον έλεγχο του infotainment μέσω χειρονομιών, που παράλληλα εμφανίζει και πολλά προβλήματα. Για την ακρίβεια, 41 στους 100 ιδιοκτήτες ανέφεραν ζητήματα με τη λειτουργία της εν λόγω τεχνολογίας.
Αντίθετα, οι κάμερες οπισθοπορείας και περιμετρικού ελέγχου συγκέντρωσαν τις υψηλότερες βαθμολογίες στο βαθμό χρησιμότητας. Η μελέτη της J.D. Power αξιολογεί το βαθμό ικανοποίησης των κατόχων από τις τεχνολογίες των αυτοκινήτων, με άριστα το 1.000. Στην κατάταξη θριαμβεύει η κλασική αξία Genesis, σκοράροντας 634 πόντους. Ακολουθεί η Cadillac με 551, η Volvo με 550, η BMW με 545 και η Mercedes, που κλείνει την πρώτη πεντάδα, με 523. Η Tesla θα μπορούσε να βρίσκεται στην κορυφή, καθώς πέτυχε βαθμολογία 668/1.000 σε σύνολο 35 πολιτειών. Από τη στιγμή, όμως, που δεν επέτρεψε στην J.D. Power να την αξιολογήσει στις υπόλοιπες 15, η επίδοσή της δεν προσμετρά στο σύνολο.