Πού μάθαμε να οδηγούμε οι περισσότεροι; Σε Toyota Starlet, Nissan Micra, Datsun Bluebird ή αγροτικά στο χωριό οι παλιότεροι, σε Toyota Yaris, Nissan Micra (σταθερές και διαχρονικές αξίες) και Kia Picanto οι νεότεροι. Στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων σουπερμίνι ή αυτοκίνητα πόλης. Κάποιοι πιο προνομιούχοι, όμως, έχουν την τύχη να κάνουν τα πρώτα τους αυτοκινητικά βήματα στο τιμόνι Lamborghini Aventador.
Ούτε καν κάποιας απλής έκδοσης, αλλά της SVJ! Ένας 16χρονος από την Αυστραλία μαθαίνει να οδηγεί στην Aventador LP 770-4 SVJ του πατέρα του, προκειμένου να είναι έτοιμος όταν έρθει η ώρα να κυκλοφορήσει μόνος του στους δρόμους. Οι Αυστραλοί, όπως και οι Αμερικανοί, έχουν τη δυνατότητα να κάνουν μαθήματα στα προσωπικά τους αυτοκίνητα, πέρα από εκείνα των σχολών οδήγησης. Μια τακτική χρησιμότατη και απολύτως εύστοχη, καθώς ο μαθητευόμενος οδηγός παίρνει σταδιακά τον αέρα του οχήματος που θα οδηγεί, αντί να έρχεται αντιμέτωπος με το σοκ της αλλαγής – ειδικά όταν υπάρχει μεγάλη απόκλιση στις κατηγορίες, μεταξύ αυτοκινήτου σχολής οδήγησης και προσωπικού (βλέπε μαθαίνεις σε Yaris και μετά πρέπει να πας στο Avensis της οικογένειας).
Η κατάμαυρη Lambo φέρει το κλασικό «L», που ελλείψει χώρου έχει τοποθετηθεί στον πίσω προφυλακτήρα, ανάμεσα στο φανάρι και το διαχύτη. Προφανώς ο πιτσιρικάς δεν μαθαίνει να διαχειρίζεται τους 770 ίππους του ατμοσφαιρικού 6.5 V12, ούτε να γράφει χρόνους σε πίστες. Αυτό που μαθαίνει, και είναι πολύ σημαντικό για τετράτροχο 580.000 ευρώ (949.640 δολάρια Αυστραλίας έκανε καινούργια), είναι κυρίως να υπολογίζει το μέγεθος. Και η Aventador SVJ έχει μπόλικο από δαύτο, καθώς εκτείνεται σε 2.098 χλστ. πλάτους χωρίς τους καθρέπτες, ενώ ξεπερνά τα 4,9 μέτρα μήκους (4.943 χλστ.). Ένα μήκος από το οποίο βλέπεις ελάχιστα στο μεσαίο καθρέπτη, ελέω περιορισμένης ορατότητας. Οπότε είναι καίριας σημασίας να ξέρει κάποιος πού τελειώνει κάθε σπιθαμή της Lambo, προκειμένου να μην υπάρχουν πανάκριβα «φιλάκια».