Έδωσε 2 εκ. € για Ferrari αλλά δεν θα την οδηγήσει ποτέ…

Συνήθως οι Ferrari LaFerrari αλλάζουν χέρια για αρκετά εκατομμύρια ευρώ, ενώ πλέον η ανοικτή της έκδοση η Aperta είναι το ακριβότερο αυτοκίνητο του 21ου αιώνα. Αυτή εδώ όμως βρήκε νέο ιδιοκτήτη για 2.100.000 ευρώ (1.200.000 είχε καινούργια και πλέον πιάνει και 5.000.000 ευρώ). Λεφτά που προφανώς είναι πολλά, όχι όμως όσα αξίζει μια LaFerrari. Γιατί όμως;

Δείτε ακόμη: Δες την Bugatti Chiron να πιάνει 400 χλμ./ώρα! (+video)

Όχι δεν είναι τρακαρισμένη και όχι δεν έχει κάποιο σημαντικό πρόβλημα. Το θέμα είναι κυρίως… γραφειοκρατικό. Και αυτό γιατί μιλάμε για μια… πρώιμη/προπαραγωγής έκδοση του ιταλικού supercar, η οποία δεν μπορεί να βγάλει άδεια για να κυκλοφορήσει στον δρόμο.

Είναι καθαρά ένα εκθεσιακό αυτοκίνητο που η ίδια η Ferrari συνιστά να μείνει ανενεργό και μόνο στατικό. Κάτι που στη δική μας λογική το καθιστά άχρηστο καθώς ένα αυτοκίνητο, ειδικά ένα τέτοιο αυτοκίνητο, κατασκευάζεται με σκοπό να οδηγείται και να κυκλοφορεί και όχι να κάθεται σε μία έκθεση ή σε ένα γκαράζ… Εξάλλου ο νέος ιδιοκτήτης υπέγραψε συμβόλαιο πως γνωρίζει οτι το αυτοκίνητο πρέπει να παραμείνει στατικό…

Διαβάστε επίσης: H μεμβράνη που εξαφανίζει τις γρατζουνιές από το αμάξωμα (+video)

Από την άλλη βέβαια και αυτοί που δίνουν πενταπλάσιο ποσό για… κανονικές LaFerrari πάλι στα γκαράζ τις έχουν, επομένως ίσως και να έχει κάποιο νόημα η απόφαση του οίκου RM Sotheby’s να την οδηγήσει σε δημοπρασία.

Συνήθως οι Ferrari LaFerrari αλλάζουν χέρια για αρκετά εκατομμύρια ευρώ, ενώ πλέον η ανοικτή της έκδοση η Aperta είναι το ακριβότερο αυτοκίνητο του 21ου αιώνα. Αυτή εδώ όμως βρήκε νέο ιδιοκτήτη για 2.100.000 ευρώ (1.200.000 είχε καινούργια και πλέον πιάνει και 5.000.000 ευρώ). Λεφτά που προφανώς είναι πολλά, όχι όμως όσα αξίζει μια LaFerrari. Γιατί όμως;

Δείτε ακόμη: Δες την Bugatti Chiron να πιάνει 400 χλμ./ώρα! (+video)

Όχι δεν είναι τρακαρισμένη και όχι δεν έχει κάποιο σημαντικό πρόβλημα. Το θέμα είναι κυρίως… γραφειοκρατικό. Και αυτό γιατί μιλάμε για μια… πρώιμη/προπαραγωγής έκδοση του ιταλικού supercar, η οποία δεν μπορεί να βγάλει άδεια για να κυκλοφορήσει στον δρόμο.

Είναι καθαρά ένα εκθεσιακό αυτοκίνητο που η ίδια η Ferrari συνιστά να μείνει ανενεργό και μόνο στατικό. Κάτι που στη δική μας λογική το καθιστά άχρηστο καθώς ένα αυτοκίνητο, ειδικά ένα τέτοιο αυτοκίνητο, κατασκευάζεται με σκοπό να οδηγείται και να κυκλοφορεί και όχι να κάθεται σε μία έκθεση ή σε ένα γκαράζ… Εξάλλου ο νέος ιδιοκτήτης υπέγραψε συμβόλαιο πως γνωρίζει οτι το αυτοκίνητο πρέπει να παραμείνει στατικό…

Διαβάστε επίσης: H μεμβράνη που εξαφανίζει τις γρατζουνιές από το αμάξωμα (+video)

Από την άλλη βέβαια και αυτοί που δίνουν πενταπλάσιο ποσό για… κανονικές LaFerrari πάλι στα γκαράζ τις έχουν, επομένως ίσως και να έχει κάποιο νόημα η απόφαση του οίκου RM Sotheby’s να την οδηγήσει σε δημοπρασία.

Get it on Google Play Download on the App Store