Το ρεύμα του restomodding δεν ανακόπτεται, με ιστορικά αυτοκίνητα να βλέπουν το ένα μετά το άλλο σύγχρονους απογόνους. Γιατί να λείψει το πρώτο Range Rover; Το οποίο μάλιστα όχι μόνο αποκτά σύγχρονη μετενσάρκωση, αλλά αυτή διαθέτει κινητήρα Corvette 480 ίππων!
Το Bishops Heritage Range Rover, όπως είναι η επίσημη ονομασία του, βασίζεται σε ένα Range πρώτης γενιάς, όμως τα πάντα έχουν αλλαχθεί κάτω από το αμάξωμα. Πάνω σε αυτό όμως, η ομοιότητα με το πρωτότυπο είναι εντυπωσιακή. Μόνο τα LED φωτιστικά σώματα, οι 18άρες ζάντες Bowler (σε ελαστικά Michelin Pilot Sport) και ο σωλήνας της εξάτμισης σε προϊδεάζουν για κάτι διαφορετικό.
Στην καμπίνα, εικόνα αντιστρέφεται άρδην. Η alcantara καλύπτει σχεδόν τα πάντα, το τριάκτινο τιμόνι είναι νέο, τα μπάκετ καθίσματα επίσης, σήματα της Bishops Heritage υπάρχουν παντού, ενώ ξεχωρίζει ο ρετρό ψηφιακός πίνακας οργάνων, που αντιγράφει το μοτίβο του κλασικού. Κι αν σας φαίνονται εδώ πολλές οι αλλαγές, πού να ανοίξουμε το καπό…
Εκεί συναντάμε πλέον έναν LS3 V8 κινητήρα της General Motors, ίδιο με αυτόν που κινούσε την 6η γενιά της Corvette! Μάλιστα, δεν ήταν αρκετοί οι 430 ίπποι και τα 575 Nm του εργοστασίου για τους Βρετανούς. Το σύστημα εξαγωγής αντικαταστάθηκε και ο εγκέφαλος επαναπρογραμματίστηκε, συνοδεία νέου φίλτρου για την εισαγωγή, με αποτέλεσμα το restomodded 4×4 να διαθέτει 480 ίππους και 600 Nm ροπής! Η τετρακίνηση του Range Rover συνδυάστηκε με τον ατμοσφαιρικό 6.2 V8 και το 6άρι αυτόματο κιβώτιο της ‘Vette (από μοντέλο προς το τέλος παραγωγής της 6ης γενιάς, καθώς αρχικά είχε 4άρι αυτόματο), διατηρώντας ακόμα και το βοηθητικό με τις «κοντές» σχέσεις!
Τιμή δεν ανακοινώνεται, όμως δεν υπάρχει η παραμικρή περίπτωση να κοστίζει το αναγεννημένο Range Rover κάτω από 100.000 λίρες (117.000 ευρώ), με την παραγωγή να περιορίζεται στα μόλις 10 αυτοκίνητα.