Όπως φαίνεται, υπάρχει κόσμος που δεν ικανοποιείται από τις επιδόσεις της Porsche Cayenne Turbo και ζητά μια 911 Turbo S, με εμφάνιση και δυνατότητες αγωνιστικού Ντακάρ! Για αυτό το εκλεκτό -και ιδιαίτερα εύπορο- πελατολόγιο, η Gemballa δημιούργησε τη Marsien.
Ο Marc Philipp Gemballa, γιος του ιδρυτή της εταιρίας Uwe, οραματίστηκε μια σύγχρονη 959, σαν αυτή που κέρδισε τον θρυλικό αγώνα αντοχής το 1984. Ο Gemballa συνεργάστηκε με τη RUF Automobile GmbH, προκειμένου να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα – και τα κατάφερε, με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο. Το ανθρακονημάτινο αμάξωμα αποτελεί ακριβή παραπομπή σε εκείνο της αγωνιστικής 959. Μόνο τα χρώματα της Rothmans λείπουν για να μεταφερθούμε απευθείας στη δεκαετία του 80.
Κάτω από τη φορεσιά της Marsien (αρειανή), συναντάμε την Porsche 992 Turbo S σε ριζικά βελτιωμένη μορφή. Η RUF αναβάθμισε τον εξακύλινδρο twinturbo boxer των 3.8 λίτρων στα 820 άλογα και τα 930 Nm, από 650 ίππους και 850 Nm! Για όσους δεν χρειάζονται τόση ισχύ, προσφέρεται και ηπιότερη εκδοχή 740 ίππων. Ένα ειδικά εξελιγμένο για τη Marsien σύστημα εξαγωγής της εξάτμισης αναλαμβάνει τα καυσαέρια, ενώ καινούργια είναι τόσο τα ημιαξόνια όσο και το κύκλωμα ψύξης. Ενισχύσεις έχει δεχθεί και το 8άρι PDK, με την ανάρτηση να διαθέτει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ σε απόσβεση και ύψος, που μεταβάλλει την απόσταση από το έδαφος ανάμεσα στα 120 και τα 250 χλστ. Στα προγράμματα λειτουργίας της Turbo S έχουν προστεθεί τα Gravel, Mud, Sand και Snow, που επενεργούν στον κινητήρα, την απόσβεση των αμορτισέρ, την απόσταση από το έδαφος, την απόκριση του κιβωτίου κλπ.
Οι τροχοί φτάνουν τις 20 και 21 ίντσες εμπρός-πίσω στο ασφάλτινο setup, κατεβαίνοντας στις 19 και 20 ίντσες αντίστοιχα με μεικτά ελαστικά της Michelin για να πάρουμε λήψεις σαν αυτές από τους αμμόλοφους. Η έρημος μάλιστα έπαιξε ρόλο και στα «βαφτίσια» του αυτοκινήτου, καθώς η «Αρειανή» εξελίχθηκε στην έρημο Αλ Φαγιά. Οι ομοιότητες των εδαφών της με αυτά του «Κόκκινου Πλανήτη», εμφανείς.
Όπως την βλέπουμε, με το χωμάτινο στήσιμο δηλαδή, η Marsien εκτοξεύεται στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 2,6 δλ. και φτάνει μέχρι τα 330 χλμ./ώρα! Εκτός δρόμου πάντως, η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα. Και πάλι, βέβαια, μιλάμε για ρυθμό επιπέδου WRC!
Η παραγωγή θα περιοριστεί στα 40 κομμάτια, τα περισσότερα εκ των οποίων έχουν πουληθεί. Πόσο κοστίζει το καθένα; Παρά 5.000, 500.000 ευρώ – ποσό που δεν συμπεριλαμβάνει την Porsche 911 Turbo S! Οπότε υπολογίστε περίπου 700.000 ευρώ στο σύνολο.