Συνήθως γίνεται το ανάποδο, αλλά με πολύ μεγάλη μας χαρά να υποδεχτούμε ένα από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που από ηλεκτρικό, γυρνάει σε κινητήρες εσωτερικής καύσης. Σίγουρα πρόκειται για το μοναδικό pick up κι ακόμα πιο περίεργο που μας έρχεται από την Κίνα, όπου τα EVs βγαίνουν «με το κιλό». Η Maxus, ωστόσο, αναγνωρίζει την πορεία της αγοράς και δίπλα στο ηλεκτρικό eTerron 9, έρχεται να προσθέσει την ντίζελ παραλλαγή.
Σκέτο «Terron 9» και με αρκετά διαφορετική εμφάνιση μπροστά, όπως φροντίζουν τα νέα φωτιστικά σώματα και η καινούργια διάτρητη μάσκα, η οποία τροφοδοτεί με φρέσκο αέρα το θερμικό μοτέρ από πίσω της. Οι οπτικές αλλαγές περιορίζονται σε αυτά τα δυο στοιχεία, συν την απουσία της μπάρας LED στην πόρτα της καρότσας, καθότι πίσω μέρος και προφίλ είναι πανομοιότυπα μεταξύ ντίζελ και ηλεκτρικού. Άντε οι πολύ παρατηρητικοί να προσέξουν την εξάτμιση στο πρώτο, αλλά και πάλι είναι καλά κρυμμένη. Η σχεδιαστική φόρμα ακολουθεί τις κλασσικές γραμμές των pick up, την ώρα που οι διαστάσεις το τοποθετούν πάνω από το μέσο όρο. Με μήκος 5.500 χλστ. είναι μακρύτερο κατά 140 χλστ. από το Ranger και 175 χλστ. από το Hilux, ενώ υπάρχει και πόρτα ενδιάμεσα της καρότσας και της καμπίνας που επιτρέπει τη μεταφορά αντικειμένων μήκους έως 2,4 μέτρα (κατόπιν αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων).
Την κίνηση του πετρελαιοκίνητου Terron 9 αναλαμβάνει ένας 2.5άρης τετρακύλινδρος 223 ίππων και 500 Nm, σε συνεργασία με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και κίνηση είτε πίσω, είτε σε όλους τους τροχούς. Συγκριτικά, το ηλεκτρικό eTerron 9 διαθέτει 442 ίππους και επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα εντός 5,8 δλ. Στάνταρ σε εκείνο είναι και η αερανάρτηση, με πολλαπλά προγράμματα λειτουργίας (Normal, Sand, Mud και Custom), ωστόσο το ντίζελ κατά πάσα πιθανότητα φέρει συμβατικά αμορτισέρ-ελατήρια στάνταρ και πιθανόν αερανάρτηση προαιρετικά. Αυτή την περίοδο δοκιμάζεται στην Αυστραλία, όπου και αναμένεται να έχει μεγάλο «σουξέ» στις πωλήσεις, αν και ακόμα δεν ανακοινώνονται τιμές (ούτε για το ηλεκτρικό).