Τα κινεζικά αυτοκίνητα βελτιώνονται παντού, παίρνουν 5 αστέρια στο Euro NCAP, αποτελούν απειλή για Ευρωπαίους, Γιαπωνέζους, Κορεάτες και Αμερικανούς. Ό,τι και να κάνουν, όμως, την τάση για αντιγραφές δεν μπορούν να την αποβάλλουν από το DNA τους. Το Nezha E και οι επιρροές από Ferrari-Corvette αποτελούν μια πρώτης τάξεως απόδειξη.
Το ηλεκτρικό κουπέ προέρχεται από την Hozon Auto, η οποία κατάφερε να το υλοποιήσει σε συνεργασία με το υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας της χώρας. Σκοπός των Κινέζων η δημιουργία ενός sportscar ανταγωνιστικού στο Tesla Model S, αλλά σε δίθυρη εκτέλεση και με πινελιές υπεραυτοκινήτων. Το εμπρός μέρος, λόγου χάρη, μοιάζει σαν να έχει προσαρμοστεί από Ferrari 458 Italia. Τα φωτιστικά σώματα και η κλίση που κάνει, θυμίζουν καθαρά την Ιταλίδα. Το σχήμα του αμαξώματος με τη σειρά του αντλεί έμπνευση από την Alpine A110, ενώ τα πίσω φανάρια δανείζονται ιδέες από εκείνα της Corvette C8.
Τι Nezha E συγκεντρώνει όλα τα ανωτέρω στοιχεία σε ένα μήκος που φτάνει τα 4.712 χλστ., πλάτος που αγγίζει τα 2 μέτρα (1.979 χλστ.), ύψος που μετά βίας ξεπερνά το 1,40 μ. (1.415 χλστ.) και μεταξόνιο 2.770 χλστ. Διαστάσεις που το φέρνουν κοντά στο Audi A5 Coupe και τη BMW Σειρά 4.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το Nezha παίρνει δύναμη από δυο ηλεκτροκινητήρες (έναν εμπρός, έναν πίσω), καθένας εκ των οποίων παράγει 231 ίππους. Η συνδυαστική ισχύς του τετρακίνητου EV ανέρχεται σε 462 άλογα, όμως ακόμα δεν υπάρχουν στοιχεία επιτάχυνσης. Αργό, πάντως, αποκλείεται να είναι. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 190 χλμ./ώρα και η αυτονομία του κυμαίνεται μεταξύ 560 με 580 χλμ., αν και το τελευταίο νούμερο αφορά τον -πολύ αισιόδοξο, σε σχέση με το WLTP- κινεζικό κύκλο μετρήσεων CLTC.
Το ντεμπούτο του νέου μοντέλου προγραμματίζεται για την άνοιξη του 2023, οπότε τότε περιμένουμε περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά και τιμές.