Η 928 περιλαμβάνεται στις πιο σημαντικές και σημαδιακές Porsche μέχρι σήμερα, έχοντας ξεκινήσει ως σκεπτικό αντικατάστασης της 911 και εξελισσόμενη σε εμπορικό παράδειγμα προς μίμηση, που έδειξε το δρόμο για την Cayenne. Για 18 χρόνια κυκλοφορούσε αδιάκοπα, αποκλειστικά με V8 κινητήρα και σε διάφορες εκδόσεις ισχύος. Φήμες υπάρχουν πολλές για επιστροφή της, εδώ και αρκετό καιρό, όμως το Τσουφενχάουζεν δεν κάνει επίσημα κίνηση. Ίσως τώρα αναθεωρήσει…
Η Nardonne Automotive μπαίνει δυναμικά στο χώρο του restomodding, επιλέγοντας το γερμανικό grand tourer για την πρεμιέρα της. Η γαλλική εταιρία αναγέννησε την 928, αναμειγνύοντας στοιχεία από πολλές εκδοχές της (S2, S4 και GTS συγκεκριμένα) και χρησιμοποιώντας εκτενώς ανθρακονήματα στο αμάξωμα. Οι βασικές γραμμές παραμένουν πιστές στο αρχέγονο μοντέλο, με το χαρακτηριστικό πίσω να παραπέμπει στη σημερινή 911 μέσω των ενιαίων φωτιστικών σωμάτων. Ακόμα και το σχέδιο των 18άρηδων τροχών μιμείται εκείνο της 928 S4, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπει το σήμα κατατεθέν του αυτοκινήτου: τα pop up εμπρός φανάρια, εδώ με μια τετράδα κομψά LED ημέρας σε κάθε ένα.
Ρετρό αναφορών συνέχεια στο εσωτερικό, όπου τιμόνι-ταμπλό-καθίσματα-λεβιές παραπέμπουν ευθέως στην 928 των 80’s. Η Nardonne μάλιστα δίνει στο αυτοκίνητο κάτι που έλειπε τότε και θα ταίριαζε απόλυτα: ψηφιακό πίνακα οργάνων! Περισσότερες φωτογραφίες από την καμπίνα δεν έχουμε, ωστόσο θα πρέπει να περιμένουμε διάταξη 2+2 θέσεων και επενδύσεις κορυφαίας ποιότητας.
Λεπτομέρειες δεν ανακοινώνονται ούτε στα μηχανικά μέρη, πέρα από τις απολύτως απαραίτητες προδιαγραφές. Οι Γάλλοι αναφέρουν V8 σύνολο και απόδοση 400 ίππων, καθιστώντας την αναγεννημένη 928 ισχυρότερη κατά 50 ίππους συγκριτικά με την GTS, που έκλεισε την παραγωγή του μοντέλου το 1995. Επιδόσεις εννοείται δεν έχουμε, αλλά δεδομένου πως το restomodded μοντέλο είναι πιο δυνατό και λογικά -ελέω ανθρακονημάτων- ελαφρύτερο, σίγουρα θα επιταχύνει ταχύτερα και θα φτάνει πιο ψηλά σε τελική από την GTS (0-100 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ. και 275 χλμ./ώρα).
Ούτε τιμές δίνει η νεοσύστατη φίρμα, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μιλάμε για κάτι λιγότερο από εξαψήφια ποσά.