Κοντά μια δεκαετία μετά το τέλος παραγωγής του Η2, το Hummer επιστρέφει! Και μάλιστα, πιο ισχυρό όχι μόνο από ποτέ, αλλά πέρα από κάθε φαντασία.
Καταρχάς, το νέο Hummer είναι pick up. Σε αντίθεση με τα H2 και H3, που ήταν SUV, το EV επιστρέφει οπτικά στο μοτίβο του αρχέγονου H1. Με τη διαφορά ότι εδώ, το πίσω μέρος είναι καρότσα. Πάντως, η εμφανισιακή σύνδεση γίνεται αυτόματα με το H1. Ανάλογη έκδοση είχε και το H2, με πολύ μικρή εμπορική επιτυχία πάντως. Στο εμπρός μέρος δεσπόζει η χαρακτηριστική μάσκα, που σε κάθε κομμάτι της φιλοξενεί από ένα γράμμα του ονόματος, με τα δυο άκρα να αποτελούν τα LED φωτιστικά σώματα. Ο τεράστιος προφυλακτήρα και η αναλόγων διαστάσεων προστατευτική ποδιά καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα του εμπρός μέρους, προϊδεάζοντας για τις εκτός δρόμου δυνατότητες του αυτοκινήτου.
Διαβάστε επίσης: Απίστευτο κι όμως αληθινό το pick up της Tesla
Στο προφίλ δεσπόζουν τα πελώρια χωμάτινα ελαστικά Goodyear Wrangler All Territory MT, που καλύπτουν τις 18άρες ζάντες και δίνουν τη δυνατότητα στο νέο Hummer να υπερκεράσει κάθετα εμπόδια ύψους έως 450 χλστ., αλλά και να περνάει από νερό σε βάθος έως 610 χλστ.! Για τους πιο απαιτητικούς, διατίθενται ακόμα μεγαλύτερα ελαστικά. Παράλληλα, διατίθεται αερανάρτηση με λειτουργία Extract, που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 149 χλστ. για τα πολύ δύσκολα σημεία.
Στο πίσω μέρος τις εντυπώσεις κλέβει η καρότσα πολλαπλών χρήσεων MultiPro, που ανοίγει με 6 διαφορετικούς τρόπους. Τα LED φωτιστικά σώματα θυμίζουν αυτά του H2, ενώ οι δυο κρίκοι στον προφυλακτήρα αφήνει μια υπόνοια για τις δυνατότητες ρυμούλκησης.
Στο εσωτερικό, καμία σχέση με όσα είχαμε συνηθίσει στα Hummer, καθότι εδώ συναντάμε πλήρη ψηφιακότητα. Ο πίνακας οργάνων φτάνει τις 12,3 ίντσες και η «αιωρούμενη» οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα τις 13,4. Περιμετρικά του Hummer υπάρχουν 18 διαφορετικές κάμερες, ώστε ο οδηγός να ελέγχει με απόλυτη ακρίβεια το πού μπορεί να χωρέσει το τεράστιο αμάξωμα (διαστάσεις δεν ανακοίνωσαν ακόμα οι Αμερικανοί, όμως φαίνεται πως πρόκειται για «τέρας»).
Δείτε ακόμα: Το Suzuki Jimny «βομβάρδισε» το Hummer! (+video)
Η τεχνολογία είναι το φόρτε του νέου Hummer καθώς πέρα από τις συνήθεις δυνατότητες συνδεσιμότητας (Android Auto, Apple CarPlay, Alexa), ενσωματώνει και δυνατότητα ημιαυτόνομης κίνησης. Το σύστημα Super Cruise είναι ένα υπερεξελιγμένο ενεργό cruise control, που μπορεί να οδηγήσει μόνο του το αυτοκίνητο για περισσότερα από 200.000 μίλια (321.869 χλμ.), αρκεί να βρίσκεται σε κάποιον από τους συμβατούς δρόμους των Η.Π.Α. Επίσης μπορεί να κινηθεί κυριολεκτικά σαν κάβουρας, βελτιώνοντας την ευελιξία και τη δυνατότητα πραγματοποίησης ελιγμών.
Φυσικά, η αποθέωση της τεχνολογίας βρίσκεται κάτω από το αμάξωμα (που διαθέτει αφαιρούμενα πάνελ, όπως το Jeep Gladiator). Το Hummer του 2020 είναι αμιγώς ηλεκτρικό, διαθέτοντας 3 κινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 1.014 ίππων και 15.592 Nm ροπής! Με τέτοια ισχύ, το τετρακίνητο θηρίο επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3 δλ., χρησιμοποιώντας το -ευφάνταστα βαπτισμένο- «Watts to Freedom» launch control. Η αυτονομία φτάνει μέχρι τα 563 χλμ. και η μπαταρία Ultium, με τη χρήση ταχυφορτιστή, μπορεί να πάρει 161 χλμ. μέσα σε 10 λεπτά.
Διαβάστε επίσης: Ποιο είναι το ισχυρότερο αγροτικό στην Ελλάδα;
Αργότερα, θα κυκλοφορήσει το Hummer EV 3X με μειωμένη απόδοση στα 811 άλογα, τα 12.880 Nm και τα 483 χλμ. αυτονομίας. Την άνοιξη του 2023, οι Αμερικανοί θα λανσάρουν τη βασική έκδοση 2X, που θα έχει δυο ηλεκτροκινητήρες και κίνηση πίσω. Η απόδοση θα είναι στους 634 ίππους και τα 10.033 Nm, με την αυτονομία άνω των 483 χλμ. Το 2024, το οργανόγραμμα της Hummer αναφέρει μια ακόμα πιο οικονομική έκδοση 2X, που θα προσφέρει αυτονομία 402 χλμ.