Η Alpina παρουσίασε την ανανεωμένη μορφή της B8 Gran Coupe – της 8άρας που γεφυρώνει το κενό μεταξύ M850i xDrive και M8, καταφέρνοντας να είναι ταχύτερη από αμφότερες!
Το σαγηνευτικό κουπέ σεντάν της BMW αποκτά το διακριτικό, μα συνάμα δυναμικό, body kit της Alpina, που αποτελείται από προσθήκες στον εμπρός προφυλακτήρα, τα μαρσπιέ, τον πίσω προφυλακτήρα και την πόρτα του χώρου αποσκευών. Το χαρακτηριστικό πράσινο ή μπλε χρώμα και οι κλασικές πολυάκτινες ζάντες, σε διάσταση 21 ιντσών εδώ (20 για χειμερινά λάστιχα) και με ελαστικά 245/35- 285/30 εμπρός-πίσω, μαζί με τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν. Προαιρετικά διατίθεται ανθρακονημάτινη οροφή, για όσους θέλουν περισσότερη ταύτιση με τη Μ8. Κυριότερη διαφορά της φρεσκαρισμένη B8 συνιστά η μάσκα, που πλέον είναι φωτιζόμενη.
Ανάλογα περιορισμένης έκτασης οι αλλαγές στο εσωτερικό. Οι επενδύσεις δέρματος και alcantara, το πραγματικό ξύλο σε ταμπλό, κεντρική κονσόλα και πόρτες, το premium ηχοσύστημα της Harmon Kardon και η πανοραμική ηλιοροφή συνεχίζουν κανονικά. Η μεγαλύτερη οθόνη αφής των 12,3 ιντσών, στην κορυφή του ταμπλό, συνιστά τη διαφορά σε σχέση με πριν, όπως και τα αναβαθμισμένα γραφικά του ψηφιακού πίνακα οργάνων.
Στα μηχανικά μέρη, οι μάστορες της Alpina τοποθετώντας σκληρότερες βάσεις ψαλιδιών και ενισχυμένες αντιστρεπτικές, με παράλληλη τοποθέτηση ηπιότερων top mounts μπροστά. Σύμφωνα με τους ίδιους, η B8 προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης και ποιότητας κύλισης, δίχως να χάνει σε κράτημα και αμεσότητα. Η προσοχή τους στη βελτιστοποίηση της άνεσης φτάνει μέχρι την προσθήκη προγράμματος Comfort+ στα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ χρησιμοποίησαν αλουμινένια αντλία λαδιού για τη μετάδοση μαζί με έναν αποσβεστήρα, ώστε να ελαχιστοποιήσουν τους κραδασμούς!
Το 8άρι αυτόματο της ZF διαθέτει ενισχυμένα κινούμενα μέρη, προκειμένου να μη δημιουργηθεί ούτε υποψία προβλήματος από την αύξηση της ισχύος. Ο 4.4 V8 twinturbo αποδίδει 620 ίππους και 800 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 2.000 μέχρι τις 5.000 σ.α.λ. Συγκριτικά με τις M8 τοποθετείται μεταξύ βασικής (600 ίπποι) και Competition (625 ίπποι), ενώ από θέμα ροπής τις ξεπερνάει για 50 Nm! Κάτι που συμβαίνει και στην τελική, καθώς η B8 δεν έχει περιοριστή και φτάνει μέχρι τα 323 χλμ./ώρα, καλύπτοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δλ.