Η SP Automotive παρουσίασε επίσημα το Chaos και γέμισε υπερηφάνεια κάθε Έλληνα, ασχολείται ή όχι με το αυτοκίνητο. Αλλά δεν ήταν μόνο αυτό. Πέρα από το πρώτο ultracar στην Ιστορία, η εταιρία του Σπύρου Πανόπουλου μάς έδωσε δυο ακόμα μοντέλα, πιο καθημερινής απόχρωσης. Τα ονόματά τους: Cubicle και Zion.
Το πρώτο είναι ένα ηλεκτρικό διθέσιο πόλης, στα πρότυπα των Renault Twizy και Citroen Ami, μόνο που εδώ προσφέρει μέχρι 220 άλογα στον οδηγό. Οι πληροφορίες είναι ελάχιστες, οπότε περιοριζόμαστε σε αυτό που βλέπουμε: μια λιλιπούτεια κατασκευή, που θυμίζει κάψουλα, το μεγαλύτερο μέρος της είναι διάφανο, η σχεδίαση φουτουριστική και στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η παρουσία διαχύτη.
Το Zion, από την άλλη, αποτελεί πιο ενδιαφέρουσα υπόθεση. Τοποθετείται στην κατηγορία των premium ηλεκτρικών μεγαλομεσαίων και βάζει στο στόχαστρο -ποιο άλλο;- το Tesla Model S. Το μήκος εκτείνεται στα 5.030 χλστ., το πλάτος ξεπερνά τα 2 μέτρα (2.040 χλστ.) και το ύψος περιορίζεται στα 1.345 χλστ., όμως αυτό που προκαλεί τη μεγαλύτερη εντύπωση είναι το μεταξόνιο. Παρά το μεγάλο μήκος, η απόσταση μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα δεν ξεπερνά τα 2,3 μέτρα (2.298 χλστ.)! Ενδεικτικά, το Chevrolet Spark διαθέτει 2.385 χλστ. μεταξονίου. Μάλλον πρόκειται για λάθος, οπότε αναμένουμε διόρθωση από την SP Automotive.
Εκεί που δεν υπάρχει λάθος, είναι τα στοιχεία ισχύος και επιδόσεων. Το Zion λέγεται πως θα ποικίλει από τα 680 μέχρι τα 1.750 άλογα, με τη βασική έκδοση να θέλει 3,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και την κορυφαία μόλις 1,8 δλ. – ταχύτερα ακόμα κι από το ίδιο, το Chaos, δηλαδή (1,9 δλ.)!