Μια μοναδική Ferrari 550 Maranelo μεταποιημένη σε shooting brake παρουσίασε ο Ολλανδός καροσερίστας, Niels van Roij Design, με το βλέμμα στραμμένο στο 1962.
Τότε είχε παρουσιαστεί η Ferrari 250 GT SWB Breadvan, με σκοπό τη συμμετοχή στις 24 Ώρες του Le Mans. Το αυτοκίνητο ήταν μια ιδιοκατασκευή της Scuderia Senerissima και ήθελε να ανταγωνιστεί τις εργοστασιακές Ferrari 250 GTO. Η ιδιαίτερη μορφή του αμαξώματος προήλθε από τις αεροδυναμικές επιταγές, με το χαμηλότερο ύψος και το χαρακτηριστικό πίσω μέρος να προκύπτουν από την ανάγκη για μικρότερο συντελεστή οπισθέλκουσας. Η ταχύτητά της ήταν τέτοια, που στο ντεμπούτο της πέρασε με άνεση όλες τις 250 GTO, αλλά τελικά εγκατέλειψε λόγω σπασμένου άξονα μετάδοσης.
Η σημερινή «La Camionnette» (φορτηγάκι) βασίζεται στην 550 Maranello και υιοθετεί τόσο το καπό με τους αεραγωγούς της αυθεντικής Breadvan, όσο και το ιδιαίτερο πίσω μέρος. Οι δυο μικροί κυκλικοί προβολείς στη μάσκα επίσης προέρχονται από το αυτοκίνητο των 60’s. Εμφανισιακά, το μόνο που έρχεται αυτούσιο από την 550 είναι το παρμπρίζ. Το αμάξωμα κατασκευάζεται από αλουμίνιο και αποκλειστικά για την Hommage, από ένα ενιαίο κομμάτι ώστε να μην υπάρχει ευθεία γραμμή. Αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη Ferrari είναι επίσης η εξάτμιση, όπως και τα πλαστικά καλύμματα πίσω από τα πλαϊνά παράθυρα.
Ρετρό μοτίβο και στο εσωτερικό, όπου ο Niels van Roij Design τοποθέτησε νέα όργανα και έναν χορταστικό λεβιέ από βουρτσισμένο αλουμίνιο, για το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Το μαύρο δέρμα με την μπλε alcantara συνθέτουν το συνδυασμό των επενδύσεων, με τις λωρίδες στις πόρτες αντί για χειρολαβές να αποτελούν άλλο ένα σημείο που μας ταξιδεύει πίσω στο χρόνο.
Κάτω από το μαγευτικό αμάξωμα, τα πράγματα είναι πιο καθημερινά. Η απόδοση του 5.5 V12 παραμένει στα 485 άλογα στις 7.000 σ.α.λ. και τα 569 Nm στις 5.000 σ.α.λ., αλλά έχει να κινήσει λιγότερα από τα 1.690 κιλά της 550 Maranello (βάρος δεν ανακοινώνεται). Οπότε λογικά θα είναι και ταχύτερη από τα 4,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 320 χλμ./ώρα τελικής αυτής. Οι τροχοί έχουν ανέβει 2 ίντσες, μετρώντας τώρα 20 ίντσες σε ελαστικά Vredestein, ενώ υπάρχει και ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Koni. Οι Ολλανδοί δεν ανακοινώνουν τιμή, αλλά καταλαβαίνουμε πως μεταποίηση Ferrari μοναδική στον κόσμο, μόνο νορμάλ αντίτιμο δεν θα έχει.