Η Lancia έχει δημιουργήσει ονειρικά αυτοκίνητα. Κατασκευές που ακόμα σήμερα μνημονεύονται και κοστολογούνται για εξαψήφια ποσά σε δημοπρασίες ή αγγελίες. Σε περίοπτη θέση οι Delta Integrale κάθε εκδοχής, η Fulvia, η Flaminia, η Stratos και, φυσικά, η Aurelia.
Το σαγηνευτικό ιταλικό κουπέ εμφανίστηκε το 1950 και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1958, κυκλοφορώντας σε πολλές εκδόσεις και σημειώνοντας επιτυχίες στους αγώνες της εποχής. Η Aurelia που τα κατάφερε εξαιρετικά και στους δυο τομείς, ήταν η GT. Από τη στιγμή που το ρεύμα του restomodding είναι πλέον ισχυρότατο, ζήτημα χρόνου ήταν να εμφανιζόταν σε αναγεννημένη μορφή η ιστορική Lancia. Η επιθυμία πολλών, διαταγή για την Thornley Kelham.
H βρετανική εταιρία παρουσίασε την Aurelia Outlaw Euro CSL. Τα τρία γράμματα γνωρίζουμε πως είναι συνώνυμα της απώλειας βάρους, εξ ου και τα 75 κιλά λιγότερα σε σχέση με την κανονική Outlaw. Η restomodded Lancia διαθέτει αλουμινένιο αμάξωμα και ζυγίζει συνολικά μόλις 1.100 κιλά, απαιτώντας 5.000 εργατοώρες για να κατασκευαστεί! Σημειωτέον, οι 800 εξ αυτών αφιερώνονται στη βαφή. Η σχεδίαση εντός και εκτός παραμένει πιστή στις γραμμές των 50’s, όμως κάτω από το ρετρό αμάξωμα συναντάμε σύγχρονη καρδιά. Και τι καρδιά…
Η κανονική Outlaw χρησιμοποιεί τον V6 2.8 λίτρων της Lancia, με απόδοση 220 ίππων. Στην περίπτωση της Euro CSL, όμως, δεν μιλάμε για έναν οποιοδήποτε εξακύλινδρο, βέβαια, αλλά για τον θρυλικό Busso! Την κίνηση της κορυφαίας Aurelia αναλαμβάνει ο ατμοσφαιρικός 3.2 V6 «Busso», που βρίσκουμε στα μηχανοστάσια των 147 και 156 GTA! Οι 250 ίπποι δεν ήταν αρκετοί, οπότε πλέον το μοτέρ παράγει 300 «κελαηδάτα» άλογα. Η ανάρτηση είναι ολοκαίνουργια και ρυθμιζόμενη, τα φρένα μεγαλύτερα (εννοείται αεριζόμενοι δίσκοι γύρω-γύρω) και το πλαίσιο ενισχυμένο, με ενσωματωμένο roll cage.
Μόλις 3 Aurelia Euro CSL θα κατασκευαστούν, ολοκληρώνοντας τη συνολική παραγωγή των 9 Outlaw. Τιμή δεν ανακοινώνεται ακόμα, αλλά θα πρέπει να υπολογίζουμε πάνω από 200.000 λίρες (237.700 ευρώ).