Αναγέννηση της Lancia Delta S4 με 650 άλογα!

Η σήμερον ημέρα είναι εξαιρετική για όσους λατρεύουμε τις Lancia. Από τη μία έχουμε την επίσημη ανάσταση ολόκληρης της φίρμας, από την άλλη τις κατά τόπους αναβιώσεις ιστορικών μοντέλων σε σύγχρονες και πανίσχυρες μετενσαρκώσεις. Η θρυλική Delta S4 αποτελεί το πιο πρόσφατο μέλος αυτής της εκλεκτής παρέας, μέσα από τα χέρια των μαστόρων της Grassi Scuderia Milanese.

Η νεότευκτη ιταλική εταιρία εξέλιξε από το μηδέν τη νέα Delta S4, η οποία φυσικά δεν ονομάζεται έτσι λόγω πνευματικών δικαιωμάτων. Το Grassi 044S υιοθετεί τη διπλοφάναρη διάταξη της μάσκας, το φαρδύ αμάξωμα, το χαρακτηριστικό σχήμα του πίσω μέρους και τους ακόμα πιο χαρακτηριστικούς ψηλά τοποθετημένους πλευρικούς αεραγωγούς, σε συνδυασμό με πολυάκτινες ζάντες 19 ιντσών (σε ελαστικά με πέλμα 285 χλστ. εμπρός και 305 χλστ. πίσω). Το αμάξωμα εννοείται κατασκευάζεται από ανθρακονήματα, ενώ πολλά κομμάτια του σωληνωτού πλαισίου αποτελούνται από το ίδιο υλικό, διαμορφώνοντας το ολικό βάρος στα μόλις 1.200 κιλά (1.100 «στεγνό»).

Οι διαστάσεις μένουν σε συμπαγή επίπεδα, με το μήκος να μην φτάνει ούτε στα 4,2 μέτρα (4.180 χλστ.), το ύψος κάτω από τα 1,3 μέτρα (1.267 χλστ.), το μεταξόνιο να βρίσκεται στα 2.600 χλστ. και μόνο το πλάτος εμφανίζεται μπόλικο, στα 2 μέτρα. Στο πίσω μέρος (όχι στο κέντρο) συναντάμε την πηγή της δύναμης, που μετράει 3.0 λίτρα και 4 κυλίνδρους σε χωρητικότητα, δεχόμενη τη συνδρομή δυο υπερτροφοδοτών. Η συνολική απόδοση ανέρχεται στους 650 ίππους (1,69 κιλά ανά ίππο δηλαδή) και ξεπερνά τα 700 Nm, ενώ είναι σύννομος με τις προδιαγραφές Euro 5. Οι Ιταλοί δηλώνουν πως θα μπορούσαν να ανέβουν στο Euro 6, αλλά θα χρειαζόταν συνδρομή ηλεκτροκινητήρα. Κάτι απαράδεκτο για το project τους, το οποίο θέλησαν να διατηρήσουν ανόθευτο από ηλεκτρική υποβοήθηση.

 

 

Μικρή σημασία έχει στις επιδόσεις, που ανακοινώνονται σε καταπληκτικά επίπεδα. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 2,9 δλ., απόρροια της παρουσίας συστήματος τετρακίνησης 3 διαφορικών και 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου (προαιρετικά χειροκίνητο ισάριθμων σχέσεων), ενώ η τελική ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα. Το Grassi 044S αυτονόητα δεν προσανατολίζεται μόνο στην ευθεία, εξ ου και οι 6πίστονες δαγκάνες για τα εμπρός δισκόφρενα (4πίστονες πίσω).

Η παραγωγή θα περιοριστεί στις 44 μονάδες, ωστόσο ακόμα δεν ανακοινώνεται τιμή. Βάσει άλλων αντίστοιχων restomods πάντως, δεν γίνεται να περιμένουμε λιγότερο από 500.000 ευρώ.

Get it on Google Play Download on the App Store