Θα χρειαστεί κάποιος καιρός για να συνηθίσουμε το «KG Mobility» ως νέο όνομα της SsangYong, οπότε αναφερόμαστε στο νέο Actyon με την ονομασία που μάθαμε τα αυτοκίνητα της κορεατικής εταιρίας. Άλλο τόσο, για να μην πούμε περισσότερο, θα μας πάρει να αφομοιώσουμε την τεράστια αλλαγή του μοντέλου, σε σχέση με το Actyon που γνωρίζουμε στη χώρα μας.
Αφού ξεπεράσουμε το σοκ, ας εμβαθύνουμε στο ολοκαίνουργιο Actyon. Προς το παρόν οι Κορεάτες δεν ανακοινώνουν πολλά, πέρα από ότι είναι μεγαλύτερο των τυπικών C-SUV και τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας. Οι σχεδιαστικές επιρροές από το Torres EVX είναι έκδηλες, όπως και εκείνες από Land Rover που επηρεάζουν αμφότερα τα μοντέλα της KGM. Το νέο Actyon θυμίζει Evoque μπροστά και Discovery πίσω, σε ένα από τα πιο δυναμικά σχήματα που απαντώνται σήμερα σε SUV. H φωτιζόμενη μάσκα και η ασυνήθιστα μεγάλη πίσω κολώνα χαρακτηρίζουν το παρουσιαστικό, ενώ το ίδιο ισχύει για το χρυσαφί χρώμα και τις πανέμορφες ζάντες των 19 ιντσών. Διαστάσεις δεν ανακοινώνονται ακόμα, όμως μπορούμε να υποθέσουμε με ασφάλεια πως το μήκος εύκολα ξεπερνά τα 4,6-4,7 μέτρα (4.715 χλστ. το Torres, οπότε μάλλον μεγαλύτερο το Actyon).
Εικόνα από το εσωτερικό δεν έχουμε, ωστόσο κατά πάσα βεβαιότητα φροντίζουν οι διπλές οθόνες των 12,3 ιντσών σε ενιαία διάταξη, που έχουμε δει στο Torres. Φυσιολογικά αναμένουμε επενδύσεις ξύλου και αλουμινίου, κορυφαίας ποιότητας υλικά (βάσει λεγομένων της KGM) και αντίστοιχα επίπεδα χώρων. Είναι χαρακτηριστικό πως το Torres προσφέρει 703 λίτρα χώρου αποσκευών (839 το ηλεκτρικό EVX), οπότε αντιλαμβανόμαστε τί ευρυχωρία θα διακρίνει το Actyon.
Πληροφόρηση δεν προκύπτει ούτε για τα μηχανικά μέρη, αλλά είπαμε. Οδηγός το Torres, που κινείται από έναν τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων, απόδοσης 170 ίππων και 280 Nm, σε συνεργασία αποκλειστικά με αυτόματο 6άρι κιβώτιο και κίνηση είτε στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς (δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις). Περισσότερα εντός των προσεχών εβδομάδων, όσο πλησιάζουμε στο ντεμπούτο του εντυπωσιακού νέου Actyon.