Το G70 ήταν το μοντέλο που έβαλε την Genesis για τα καλά στο παιχνίδι των premium κατασκευαστών, έχοντας το θάρρος (και το θράσος) να τα βάλει ευθέως με την BMW Σειρά 3. Στην πορεία της καριέρας του έφτασε να ντριφτάρει κάτω από φορτηγά, για να έρθει τώρα το λανσάρισμα της πιο δυναμικής του εκδοχής.
Το νέο πολυτελές μεσαίο από την Κορέα, ξεχωρίζει κατευθείαν από τη μάζα χάρις στο νέο προφυλακτήρα και την πολύ επιθετική διαμόρφωση των αεραγωγών, ενώ τα φώτα Quad Lamps – σήμα κατατεθέν των Genesis χαρίζουν μοναδική ταυτότητα στο G70. Στο προφίλ οι αλλαγές είναι λιγότερες και εντοπίζονται στους δυο μικρούς αεραγωγούς στα εμπρός φτερά, πίσω από τους τροχούς, που εκτός της αισθητικής αναβάθμισης φροντίζουν για την απαγωγή θερμότητας από τα φρένα.
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το πολυτελές Genesis G80;
Πίσω, έχουμε επίσης φανάρια Quad Lamps εμπνευσμένα από τα φτερά στο σήμα της μάρκας, να δίνουν τον τόνο. Ο σχεδιασμός της πόρτας του πορτμπαγκάζ δημιουργεί ένα ανάγλυφο spoiler, το οποίο μαζί με τον διαχύτη (βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος) και τις διπλές οβάλ απολήξεις της εξάτμισης, ολοκληρώνουν ένα από τα πιο εντυπωσιακά σχήματα της κατηγορίας. Μαζί τους, οι ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών.
Εντός, η μεγαλύτερη οθόνη αφής των 10,25 ιντσών και κάποια νέα χρώματα στις επενδύσεις αποτελούν τις μοναδικές διαφοροποιήσεις, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Διαβάστε επίσης: Το νέο Genesis GV80 μας γυρνάει 12 χρόνια πίσω!
Κάτω από το καπό, οι Κορεάτες ακόμα δεν αποκαλύπτουν τι θα δούμε. Όμως, θεωρείται σίγουρο πως στη βάση της γκάμας θα υπάρξει σημαντική προαγωγή, καθώς ο 2.0 Turbo των 252 ίππων θα δώσει τη θέση του στον νέο 2.5 T-GDI των 304 ίππων. Στην κορυφή θα παραμείνει ο 3.3 V6 T-GDI των 370 ίππων, ενώ άγνωστο παραμένει το μέλλον του 2.2 ντίζελ των 210 ίππων. Αντιθέτως, σίγουρη είναι η κατάργηση του 6τάχυτου χειροκίνητου, δίνοντας εξ ολοκλήρου την διαχείριση της μετάδοσης στο 8τάχυτο αυτόματο.