Η μεγάλη επιστροφή του Volvo XC70

Μπορεί να έχει χαθεί στην επιτυχία των XC40, XC60 και XC90, όπως και στο πέρασμα των χρόνων, όμως το XC70 σημειολογικά έχει υπάρξει πιο σημαντικό για τη Volvo κι από τα τρία μαζί. Ο λόγος; Μα, φυσικά, το γεγονός ότι ήταν το πρώτο crossover που φόρεσε τα σήματά της, δείχνοντας το δρόμο για όλα τα μετέπειτα. Το 1997 έκανε την πρώτη του εμφάνιση, τότε ως V70 XC ή Cross Country, μένοντας μαζί μας μέχρι το 2016 και μετρώντας τρεις γενιές, κλείνοντας την καριέρα του ως XC70

Τώρα οι Σουηδοί εμπλουτίζουν την γκάμα τους, επαναφέροντας το XC70 στην ενεργό δράση. Σε εντελώς διαφορετική μορφή, βέβαια, καθότι πλέον γίνεται καθαρόαιμο SUV, δανειζόμενο σχεδιαστικά στοιχεία τόσο από το μικρότερο EX30 όσο και τo νέο XC90, το οποίο με τη σειρά του παίρνει ιδέες από το EX90. Το νέο XC70 θα τοποθετηθεί ανάμεσα στο XC60 και το XC90, οπότε θα είναι σίγουρα μεγαλύτερο από 4,7 μέτρα και μικρότερο από 4,95 μέτρα (4.708 χλστ. το μεν, 4.953 χλστ. το δε). Το νέο XC70 θα βασίζεται στην πλατφόρμα Scalable Modular Architecture και θα είναι διαθέσιμο αρχικά με ένα plug-in υβριδικό σύνολο, που υπόσχεται μέχρι 200 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας.  Για την ακρίβεια, η Volvo το περιγράφει ως range extended PHEV.

Όπως βλέπουμε από τις teaser φωτογραφίες, το αυτοκίνητο είναι έτοιμο για λανσάρισμα. Κάτι που θα γίνει εντός των επόμενων τεσσάρων μηνών, αρχής γενομένης από την Κίνα (εξ ου και τα 200 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας, στον κύκλο CLTC). Εκεί θα κάνει πρεμιέρα, εκεί και θα διατίθεται αποκλειστικά – τουλάχιστον στα πρώτα βήματα της σταδιοδρομίας του. Κατά πάσα πιθανότητα, πάντως, θα μπει στα καράβια για Ευρώπη, με την επικρατέστερη χρονολογία να τοποθετεί τον ερχομό του στις αρχές του 2026. Περισσότερες λεπτομέρειες, εντός προσεχών μηνών.

Get it on Google Play Download on the App Store