Το plug-in hybrid Volkswagen Passat GTE προσφέρει περισσότερη αυτονομία με τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, χάρη την αυξημένη κατά 31% ενέργεια της μπαταρίας στις 13 kWh (από 9,9 kWh). Η αυτονομία με τον κύκλο NEDC είναι 70 χλμ. (από 50 χλμ.), ενώ με τον πιο ρεαλιστικό κύκλο WLTP φτάνει έως τα 56 χλμ.
Δείτε ακόμη: H VW εξελίσσει και υποστηρίζει τους ντίζελ κινητήρες
Για μεγαλύτερες αποστάσεις και για ταχύτητες άνω των 140 χλμ./ώρα, ο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας υποστηρίζει τον TSI κινητήρα, ειδικά με την επιλογή GTE mode και παρέχει επιπλέον δύναμη. Το plug-in hybrid σύνολο του Passat GTE αποτελείται από ένα TSI 1.4 λτ. ισχύος 156 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 115 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς των 218 ίππων και των 400 Nm ροπής μεταφέρονται στους εμπρός τροχούς μέσω DSG κιβωτίου 6 ταχυτήτων. H μεικτή κατανάλωση είναι 1,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 34 γρ./χλμ., ενώ τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 7,4 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 225 χλμ./ώρα.
Το Passat GTE προσφέρει 3 προγράμματα λειτουργίας: το Hybrid, που είναι η συνήθης επιλογή και εναλλάσσει θερμικό με ηλεκτρικό κινητήρα. Το GTE -που αποτελεί την σπορ έκφραση του υβριδικού Passat και μεγιστοποιεί την παροχή του ηλεκτρικού μοτέρ για μάξιμουμ απόδοση- και το E-Mode, που κινεί το γερμανικό μεσαίο μόνο με την χρήση ηλεκτρικού ρεύματος.
Δείτε ακόμη: Ανακοινώθηκε η τιμή του VW T-Roc R στη Γερμανία
Η φόρτιση του Passat GTE, απαιτεί 6 ώρες και 15 λεπτά για να φτάσει από το 0 στο 100% της μπαταρίας. Ο φορτιστής των 3.6 kW θέλει αυτό το χρονικό διάστημα για να γεμίσει την μπαταρία όταν αντλεί ρεύμα από το κλασικό, οικιακό δίκτυο των 230 Volts. Σε περίπτωση που συνδεθεί με ταχυφορτιστή 360 Volts, ο χρόνος φόρτισης πέφτει στις 4 ώρες.
Η τιμή του Passat GTE ξεκινάει στη Γερμανία από 44.795 ευρώ (45.810 ευρώ το Variant).
Δείτε ακόμη: Διαφήμιση του VW eGolf απαγορεύτηκε λόγω…μισογυνισμού! (+video)