Τον βαρυσήμαντο ισχυρισμό δεν τον κάνουμε εμείς, βέβαια, αλλά έχει διαρρεύσει από την ίδια τη VW. Για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις, ας κάνουμε πρώτα κάποιες διευκρινήσεις σχετικά με το «καυτό» GTI που αναμένουμε.
Καταρχάς ο όρος «ταχύτερο» επιδέχεται επεξήγησης. Η νέα έκδοση του Golf GTI θα χρησιμοποιεί ένα παράγωγο 290 ίππων του 2.0λιτρου TSI, με ροπή 380 Nm και 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, όπως και το Concept που είχε δείξει η εταιρεία το Μάϊο. Θα έχει επίσης το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μηχανικό μπλοκέ διαφορικό του GTI Performance Pack και αναμένεται να κάνει 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 6 δλ. και η τελική να ξεπερνά τα 250 χλμ./ώρα. Γίνεται εύκολα αντιληπτό πως τα 4,7 δλ. του τετρακίνητου Golf R των 310 ίππων, το TCR θα τα βλέπει με «το κυάλι». Οπότε ταχύτερο στην ευθεία δεν είναι. Πού αναφέρονται τότε οι Γερμανοί;
Δείτε ακόμα: Ανανεωμένο και με 400 άλογα το Honda Civic Type R
Μα φυσικά στο Nurburgring, έστω κι αν προς το παρόν δεν το παραδέχονται. Το GTI TCR φαινομενικά κυκλοφορεί για να διαφημίσει την σύνδεση του αυτοκινήτου παραγωγής με το αγωνιστικό που μάχεται στις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Τουρισμού (WTCR πλέον, από WTCC). Παρόλα αυτά, στόχος του δεν είναι άλλος από το ρεκόρ ταχύτερου μπροστοκίνητου παραγωγής στα 21 χιλιόμετρα της «Πράσινης Κόλασης». Ένα ρεκόρ που κατείχει το GTI Clubsport S με 7.47.19, μέχρι που το κατέρριψε το Honda Civic Type R με 7.43.8. Πώς θα τα καταφέρει το TCR έχοντας 20 ίππους λιγότερους από το Clubsport S και 30 από το Type R.
Διαβάστε επίσης: Renault Megane RS Trophy με 300 άλογα (+video)
Λεπτομέρειες δεν έχουν διαρρεύσει, όμως λογικά θα ακουλουθηθεί η τακτική του Clubsport. Δηλαδή αφαίρεση πίσω καθισμάτων, τοποθέτηση ελαφρύτερης μπαταρίας και μπάκετ καθισμάτων, αλουμινένιων υποπλαισίων στην ανάρτηση, επιθετικότερης χαρτογράφησης στο DSG για τις αλλαγές ταχυτήτων, ημισλικ ελαστικά κλπ. Το έργο του μόνο εύκολο δεν είναι, καθώς όχι μόνο θα πρέπει να κατεβάσει τον χρόνο του (δυνατότερου) προκατόχου του, αλλά θα πρέπει να το κάνει και κατά περίπου 4 δλ. για να μπορέσει να υπερκεράσει το ιαπωνικό «όπλο». Κάτι που σημαίνει πως θα πρέπει να «δαμάσει» μαεστρικά καθεμία από τις 157 στροφές της διαδρομής. Αν στο μεσοδιάστημα δεν έχει καταρρίψει το ρεκόρ το νέο Megane RS Trophy. Τα τύμπανα του πολέμου ηχούν.