Το μπραζιλέρο VW Polo Track των 14.555 ευρώ

To βασικό VW Polo ξεκινάει στη χώρα μας από τις 19.100 ευρώ, εξοπλισμένο με τον ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο 1.000άρη MPI των 80 ίππων. Το ίδιο αυτοκίνητο στη Βραζιλία τώρα, φοράει την ονομασία Track και εκκινεί πολύ χαμηλότερα!

Το Polo Track αντικαθιστά το μέχρι πρότινος φθηνότερο VW στη λατινική χώρα, Gol. Ξεχωρίζει από τα Polo TSI χάρις στο διαφορετικό μοτίβο των αεραγωγών στη μάσκα, την απουσία της λωρίδας LED ανάμεσα στα εμπρός φανάρια, τον διαφορετικό προφυλακτήρα με τα άβαφα κομμάτια στις εισαγωγές, τα μαύρα ματ τάσια στους τροχούς των 15 ιντσών, τον ελαφρώς διαφορετικό πίσω προφυλακτήρα με το πλαστικό προστατευτικό χαμηλά, το σήμα «Track» κάτω από εκείνο της VW, και τα 4 διαθέσιμα χρώματα του αμαξώματος (Crystal White, Ninja Black, Sirius Silver και Platinum Gray, με τα δυο τελευταία να είναι μεταλλικά).

Στο εσωτερικό διακρίνουμε την απουσία της οθόνης αφής στο ταμπλό και εκείνη του ψηφιακού πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι, στη θέση των οποίων συναντάμε ένα κλασικό ράδιο-CD και αναλογικά όργανα. Ο λεβιές του 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου επίσης ξεχωρίζει για τη λιτή προσέγγιση των σχεδιαστών, την ώρα που η VW δηλώνει υπερήφανα πως το Polo προσφέρει το μεγαλύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία (για την αγορά της Βραζιλίας) και τον ανάλογο χώρο αποσκευών (2,56 μέτρα και 300 λίτρα αντίστοιχα).

Την κίνηση του Polo Track, όπως είπαμε, αναλαμβάνει ο τρικύλινδρος ατμοσφαιρικός MPI των 999 κ.εκ., με απόδοση 80 ίππων στις 6.200 σ.α.λ. και 95 Nm στις 3.750 σ.α.λ. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά δεν θα διαφέρουν από τα 15,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 171 χλμ./ώρα τελικής του δικού μας 1.0 MPI EVO. Εκεί που τα δυο μοτέρ διαφέρουν, είναι στη δυνατότητα του βραζιλιάνικου να καταναλώνει και βιοαιθανόλη πέραν της παραδοσιακής αμόλυβδης.

Ακόμα μεγαλύτερες διαφορές στον εξοπλισμό, που επιφέρουν την ανάλογη απόκλιση στην τιμή. Το Polo Track έχει στάνταρ μόνο 4 αερόσακους, ESP, Hill Start Assist, Bluetooth, ABS και air condition. Επικουρικά συστήματα ή οθόνες infotainment δεν διατίθενται ούτε προαιρετικά, κατεβάζοντας το κόστος στις 79.900 ρεάλ. Αλλιώς, 14.555 ευρώ!

Μαζί με το Polo Track, η VW Βραζιλίας παρουσίασε το Gol Last Edition. To περιορισμένης παραγωγής κύκνειο άσμα ενός μοντέλου, που παρέμεινε στην παραγωγή για 42 ολόκληρα χρόνια – τα 27 εκ των οποίων, δε, διατελώντας ως το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο της χώρας! Το Gol Last Edition ξεχωρίζει από τις εξωτερικές crossover πινελιές και την αναγραφή του αύξοντα αριθμού παραγωγής στο ταμπλό, η οποία θα περιοριστεί στα 1.000 κομμάτια.

 

Get it on Google Play Download on the App Store