H φωτογραφία με το ηλεκτρικό concept που προμήνυε την μεγάλη επιστροφή του θρυλικού Buggy, πήρε «σάρκα και οστά» από την VW και πραγματικά εντυπωσιάζει!
Το I.D. Buggy είναι η τελευταία προσθήκη στην ηλεκτρική οικογένεια του Βόλφσμπουργκ και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα MEB. Καρδιά του συστήματος είναι μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 62 kWh, που τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Με την σειρά του , το ηλεκτρικό μοτέρ στέλνει 201 ίππους και 309 Nm ροπής στους πίσω τροχούς, καθιστώντας το Buggy ικανό να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 7,2 δλ. και να φτάσει στην ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική των 160 χλμ./ώρα. Η αυτονομία, βάσει WLTP, μπορεί να αγγίξει τα 250 χιλιόμετρα (249 για την ακρίβεια).
Δείτε ακόμα: Νέο VW Passat Variant R-Line για τον γρήγορο «πάτερ φαμίλια»
Από εκεί και πέρα, ανέκαθεν η ουσία στα Buggy ήταν η δυνατότητα εξατομίκευσης και οι περιπετειώδεις διαδρομές. Πιστό στην παράδοση, το I.D. διαθέτει αποσπώμενο αμάξωμα δίνοντας την δυνατότητα σε οποιονδήποτε ανεξάρτητο καροσερίστα να ετοιμάσει την προσωπική του πρόταση. Αναφορικά με τις εκτός δρόμου περιηγήσεις, φροντίζουν η απόσταση των 23,8 εκατοστών από το έδαφος, τα αμιγώς χωμάτινα ελαστικά της BFGoodrich και οι 18αρηδες τροχοί, οι οποίοι έχουν ειδική επικάλυψη ώστε να αντέχουν στις γρατσουνιές από επαφές με πέτρες και λοιπές κακοτοπιές του off roading.
Στο ίδιο μοτίβο κινούνται το ενισχυμένο παρμπρίζ και το roll bar, ενώ το εσωτερικό είναι καλυμμένο από αδιάβροχο υλικό -με έμφαση στα καθίσματα με ειδικό δέρμα Nappa, που απωθεί το νερό- και ξεχωρίζει χάρις στο εξάγωνο τιμόνι και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που βρίσκεται πίσω του.
Διαβάστε επίσης: Νέα μάρκα Jetta από την VW για την Κίνα
Τα καλά νέα δεν σταματούν εδώ, καθώς η VW εξετάζει το ενδεχόμενο τοποθέτησης ενός ηλεκτροκινητήρα ίδιας απόδοσης και στον μπροστινό άξονα, δημιουργώντας ένα τετρακίνητο «super-Buggy» 402 ίππων και 618 Nm ροπής!