Η VW επενδύει διαρκώς στην ηλεκτροκίνηση, παρουσιάζοντας σήμερα έναν νέο κινητήρα αυξημένης απόδοσης στην περιοχή των 290 ίππων. Το νέο μοτέρ, που κατά πάσα πιθανότητα θα κάνει πρεμιέρα στο επερχόμενο ID.7, θα αποτελέσει τη βάση για την αναβάθμιση ολόκληρης της γκάμας ID.
O νέος ηλεκτροκινητήρας, με κωδική ονομασία APP550, επωφελείται από τη χρήση ισχυρότερου μαγνήτη, μεγαλύτερου στάτορα, βελτιωμένο σύστημα ψύξης/θέρμανσης και ένα κιβώτιο, που δίνει μέγιστη έμφαση στη μείωση των τριβών. Οι Γερμανοί τονίζουν τη σημασία της έλλειψης αντλίας θερμότητας, καθώς το λάδι που κυκλοφορεί στο κύκλωμα ψύχεται από το ψυκτικό της μπαταρίας και καταφέρνει να διατηρεί τις θερμοκρασίες σε λειτουργικό επίπεδο, με λιγότερα εξαρτήματα. Το ολικό αποτέλεσμα είναι 286 ίπποι και περίπου 460 Nm, φτάνοντας στο σημείο να ξεπεράσει μέχρι το δικινητήριο σύνολο του ID.4 Pro Performance και σχεδόν να ισοφαρίσει τα κορυφαία ID.4/ID.5 GTX! Στο ID.4 Pro Performance η απόδοση είναι 265 ίπποι, ενώ στα GTX ανέρχεται στα 299 άλογα και τα 460 Nm. Συνεπώς, το νέο μοτέρ βρίσκεται στα ίδια επίπεδα ροπής με τα δικινητήρια ID.4/ID.5 GTX και υστερεί μόνο 13 ίππους.
Ο APP550 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Κάσσελ, στην κεντρική Γερμανία, και λογικά θα συνδυαστεί με τη μπαταρία των 77 kWh (αξιοποιήσιμα, 82 kWh η συνολική χωρητικότητα). Σύμφωνα με τους Γερμανούς πέρα από την ισχύ, ο νέος κινητήρας εμφανίζει εξαιρετική εικόνα και στην κατανάλωση, άρα στην αυτονομία. Εκτός από το ID.7 δεδομένα θα λάβει θέση στο ID. Buzz, πιθανώς σε κάποια κορυφαία έκδοση στο στυλ των GTX. Κάτι ανάλογο θα πρέπει να περιμένουμε και για το ID.3 GTX, το οποίο επίσης θα μας έρθει μέσα στη χρονιά. Πρώτα από όλα, όμως, το ID.7 και η μάχη του με το Tesla Model 3. Κοντά μας από τις 17 Απριλίου, όταν θα πραγματοποιήσει το επίσημο ντεμπούτο του.