Σε συνέχεια της παρουσίασης του ανανεωμένου Passat, η VW παρουσίασε την υβριδική του plug-in έκδοση, η οποία επιστρέφει στην γκάμα του μεσαίου σεντάν/estate με αυξημένη δυνατότητα κίνησης μόνο με το ρεύμα.
Η μπαταρία ιόντων-λιθίου φτάνει τις 13 kWh, από τις 9,9 kWh που είχε η προηγούμενη βερσιόν, αυξάνοντας την ηλεκτρική αυτονομία στα 55 χιλιόμετρα βάσει WLTP. Σύμφωνα με τα απερχόμενα στάνταρ NEDC φτάνει τα 70 χιλιόμετρα, από τα πρότερα 50, μια αύξηση που ισοδυναμεί σε ποσοστό 40%. Θεμέλιος λίθος του υβριδικού συνόλου είναι ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας TSI των 1.4 λίτρων και 156 ίππων, ο οποίος βρίσκεται σε συνέργεια με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 115 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 218 ίππους και τα 400 Nm ροπής, τα οποία κινούν τους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG.
Δείτε ακόμα: EVAP: Ο «πονοκέφαλος» που διαδέχεται το WLTP
Το Passat GTE προσφέρει 3 προγράμματα λειτουργίας: το Hybrid, που είναι η συνήθης επιλογή και εναλλάσσει θερμικό με ηλεκτρικό κινητήρα. Το GTE -που αποτελεί την σπορ έκφραση του υβριδικού Passat και μεγιστοποιεί την παροχή του ηλεκτρικού μοτέρ για μάξιμουμ απόδοση- και το E-Mode, που κινεί το γερμανικό μεσαίο μόνο με την χρήση ηλεκτρικού ρεύματος.
Η φόρτιση του Passat GTE, τώρα, απαιτεί 6 ώρες και 15 λεπτά για να φτάσει από το 0 στο 100% της μπαταρίας. Ο φορτιστής των 3.6 kW θέλει αυτό το χρονικό διάστημα για να γεμίσει την μπαταρία όταν αντλεί ρεύμα από το κλασικό, οικιακό δίκτυο των 230 Volts. Σε περίπτωση που συνδεθεί με ταχυφορτιστή 360 Volts, ο χρόνος φόρτισης πέφτει στις 4 ώρες.
Διαβάστε επίσης: Το επόμενο VW Golf GTI δεν θα είναι υβριδικό
Επιδόσεις δεν ανακοινώθηκαν από την VW, αλλά με δεδομένο πως σημερινό και προηγούμενο Passat GTE έχουν ταυτόσημα νούμερα ισχύος και βάρους, μπορούμε να πούμε πως δεν θα απέχει ιδιαίτερα από τα 7,6 δλ. που ήθελε το προηγούμενο για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση και να σταματήσει την επιτάχυνση στα 225 χλμ./ώρα.