Το επί σειρά ετών δημοφιλές μικρό μοντέλο της VW, το Polo, το γνωρίζουμε με το 5θυρο αμάξωμα, αλλά και με το 3θυρο μέχρι την προγενέστερη, 5η γενιά του. Με σεντάν αμάξωμα, το Polo λανσαρίστηκε και στην Ελλάδα στην τρίτη γενιά του, όμως έκτοτε δεν έκανε ποτέ ξανά την εμφάνισή του στις χώρες της Ε.Ε. με τον πρόσθετο τρίτο όγκο.
Δείτε ακόμα: VW Polo βενζίνη TSI, ντίζελ TDI ή φυσικό αέριο TGI;
Σε άλλα μέρη του κόσμου και κυρίως στην Ασία, Λατινική Αμερική και Ρωσία, το Polo προσφέρεται ακόμα μέχρι σήμερα με σεντάν αμάξωμα. Συγκεκριμένα στη Ρωσία πωλείται αποκλειστικά ως Liftback και καθόλου με το γνωστό σε εμάς 5θυρο αμάξωμα. Το ρωσικό Polo χρησιμοποιεί βάση από μοντέλο της Skoda και συγκεκριμένα την πλατφόρμα A05+ (PQ25), πάνω στην οποία κατασκευαζόταν το Rapid. To αμάξωμά του έχει μήκος 4.483 χλστ., πλάτος 1.706 χλστ., ύψος 1.484 χλστ. και προσφέρει ένα μεγάλο χώρο αποσκευών 530 λτ. (1.460 λτ. με τα πίσω καθίσματα πεσμένα).
Εξωτερικά, το Sport πακέτο στο Polo περιλαμβάνει δίχρωμες ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, σπορ μάσκα, καθρέπτες και πίσω σπόιλερ σε μαύρη απόχρωση και σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα. Επίσης, διαθέτει πίσω δισκόφρενα και προαιρετικά μαύρη οροφή.
Δείτε ακόμα: VW Golf τερματίζει το χιλιομετρητή! (+video)
Στο εσωτερικό του Polo Sport τη διαφορά σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις κάνουν τα σπορ εμπρός και θερμαινόμενα καθίσματα, οι κόκκινες ραφές, τα κόκκινα διακοσμητικά, τα σπορ πεντάλ, το σπορ τιμόνι και η μαύρη οροφή.
Η παραγωγή του Polo με το Sport πακέτο θα ξεκινήσει στη Ρωσία το Δεκέμβριο του 2020 στο εργοστάσιο Kaluga, ενώ θα λανσαριστεί τον Ιανουάριο του 2021. Το οικογενειακό Polo πωλείται με τους κινητήρες 1.6 MPI των 90 και 110 ίππων, καθώς και με τον 1.4 TSI των 125 ίππων. Με το μοτέρ των 110 ίππων μπορεί να συνδυαστεί και με αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ή με το 7τάχυτο DSG ενώ με το 125άρι μοτέρ.
Δείτε ακόμα: Τι έχει διατηρήσει το VW Golf από το 1974;