Το όνομα παραπέμπει σε αυτό, η τοποθέτηση του μοντέλου επίσης. Το Phideon είναι το σύγχρονο Phaeton και αποτελεί τη ναυαρχίδα της VW – τουλάχιστον για την αγορά της Κίνας, για την οποία και μόλις ανανεώθηκε.
Η γερμανική λιμουζίνα κατασκευάζεται από την κοινοπραξία SAIC-VW (Hui Ang το κινεζικό του όνομα) και ενσωματώνει μια φαντασμαγορική πρωτιά για μοντέλο του VW Group. Αυτή αφορά το σήμα της «ΦαουΒε», που είναι φωτιζόμενο και κάνει πρεμιέρα στη μάσκα του Phideon. Ουσιαστικά αποτελεί το επόμενο βήμα στη διαμόρφωση που έχουμε ήδη δει στα νέα Golf και Arteon, όπου τα LED ημέρας συνεχίζουν στη μάσκα μέσω φωτιζόμενων μπαρών. Εδώ, η «φωταγώγηση» ολοκληρώνεται και περιλαμβάνει το σήμα, δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό look στο μπροστινό.
Διαβάστε επίσης: VW Phaeton πωλείται 123.000 ευρώ φθηνότερα!
Στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, βλέπουμε μια χρωμιωμένη λωρίδα να ενώνει τα φώτα ομίχλης. Η λωρίδα αυτή «τυλίγει» περιμετρικά το αυτοκίνητο και προσδίδει έξτρα βαθμούς πολυτέλειας, αλλά και exclusivity. Στα μετόπισθεν η σχεδίαση είναι πιο τεκτονική, με τα φωτιστικά σώματα να θυμίζουν Passat. H πλατφόρμα MLB πάντως, παραπέμπει στα Audi A6/A7 και A8 προηγούμενης γενιάς. Όπως και οι διαστάσεις. Το μήκος ξεπερνάει τα 5.000 χλστ., το πλάτος αγγίζει τα 1,9 μέτρα και το μεταξόνιο είναι πάνω από 3.000 χλστ.
Στο εσωτερικό έχουμε οθόνη αφής 9,2 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων, head up display, night vision με χρήση υπέρυθρων ακτίνων, premium ηχοσύστημα της Dynaudio, ακόμα και ψυγειάκι μεταξύ των πίσω καθισμάτων!
Δείτε ακόμα: Το outsider της VW που έχει γίνει επιτυχία
Διαβάστε επίσης: Ηλεκτρικό σεντάν VW στα μισά λεφτά του Golf
Στα μηχανικά μέρη συναντάμε αερανάρτηση (προαιρετικά) και μόνο έναν κινητήρα: τον 2λιτρο TSI, με απόδοση 225 ίππων και 350 Nm, που συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7άρι αυτόματου διπλού συμπλέκτη DSG και τροφοδοτεί τους εμπρός τροχούς. Τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, όμως προ ανανέωσης το Phideon 2.0 TSI ξεκίναγε από τις 359.000 γουάν (48.500 ευρώ).