Η VW συνεχίζει τις παρουσιάσεις μοντέλων ID, αλλά και εκδόσεων GTX, καθώς μετά το ID.4 έχουμε ένα νέο μοντέλο, ονόματι ID.5, σε κουπέ-SUV μορφή.
Το ID.5 GTX διατηρεί σχεδόν αναλλοίωτη την εμφάνιση του αντίστοιχου ID.4, με τηνκυψελωτή μάσκα στο κατώτερο μέρος του προφυλακτήρα και τα κάθετα LED φώτα ημέρας σε σχήμα διαμαντιού, να προσδίδουν δυναμικό «πρόσωπο» στο νέο crossover. Οι ζάντες των 21 ιντσών (στάνταρ 20άρες στο ID.4 GTX, προαιρετικά 21) γεμίζουν το προφίλ και καθοδηγούν το μάτι στην κυριότερη διαφοροποίηση των δυο μοντέλων: το πίσω μέρος.
Εκεί δεσπόζει η κεκλιμένη γραμμή της οροφής, μαζί με τις ανάλογες κολώνες, και το μικρό χείλος στο σημείο συνάντησης του παρμπρίζ με την πόρτα, που δημιουργεί την αίσθηση τρίτου όγκου και χαρίζει στο ID.5 GTX κουπέ παράστημα. Κάτι ανάλογο έχει κάνει και η Porsche, με τις Cayenne και Cayenne GT. Η αεροτομή και ο διαφορετικός προφυλακτήρας ολοκληρώνουν την εμφάνιση του ID.5, το οποίο στην ουσία αποτελεί την πιο σπορ εκδοχή του ID.4.
Εν αντιθέσει με το απλό ID.4 που έχει ένα μοτέρ στον πίσω άξονα, το ID.5 GTX -όπως και το ID.4 GTX- έχει έναν ακόμα στον εμπρός. Οι δύο ηλεκτρικοί κινητήρες είναι συμπαγείς και ελαφριοί. Ο πίσω άξονας είναι εξοπλισμένος με ένα σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη με ισχύ 204 ίππων και υψηλό βαθμό απόδοσης, ενώ αυτός του μπροστινού είναι ασύγχρονος. Έτσι, η συνολική ισχύς αγγίζει τους 299 ίππους και υπόσχεται εξαιρετικές επιδόσεις. Στο ID.4 GTX το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,2 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα, οπότε κάτι παρόμοιο περιμένουμε και για το ID.5 GTX. Στην αυτονομία, πάντως, το 5άρι εμφανίζεται ανώτερο από το 4άρι (λογικά λόγω αεροδυναμικής), προσφέροντας 497 χλμ. μεταξύ των φορτίσεων (αντί 480 χλμ.) από την ίδια μπαταρία 77 kWh.
To πρωτότυπο θα παρουσιαστεί επίσημα στις 7 Σεπτέμβρη, στην Έκθεση του Μονάχου, και η έκδοση παραγωγής αναμένεται να είναι κατά 99% ίδια με αυτό.