Οι ταχύτερες και πιο σπορ εκδόσεις GTX θα επεκταθούν στη γκάμα των VW ID., με τον ερχομό του κορυφαίου ID.7. Οι Γερμανοί ήδη έδωσαν τις πρώτες teaser φωτογραφίες, ωστόσο τα πολύ ενδιαφέροντα νέα έρχονται από τους Άγγλους.
Το ID.7 GTX έκανε την πρώτη του μερική εμφάνιση, ντυμένο στο κόκκινο χρώμα που είδαμε στα αντίστοιχα ID.4/ID.5, με διαφορετικά γραφικά LED στα φωτιστικά σώματα, φιμέ ενθέσεις σε αυτά και διχρωμία με την οροφή. Οι μαύρες αποχρώσεις απαντώνται τόσο εκεί, όσο σε κολώνες, καθρέπτες και φανάρια, ενώ τη διχρωμία κόκκινου-μαύρου θα τη συναντήσουμε και στο εσωτερικό, μέσω των ραφών στις επενδύσεις και το χρώμα σε εκείνες. Οι ζάντες δεν φαίνονται στις εικόνες της VW, αλλά θα φτάνουν τις 21 ίντσες (20 στάνταρ) και θα βρίσκονται πολύ κοντά σε σχέδιο με εκείνες του ID.5 GTX.
H δύναμη που μαζί με τα ελαστικά θα κληθούν να διαχειριστούν τώρα, θα είναι είναι σημαντικά υψηλότερη από εκείνη των ID.4/ID.5 GTX. Στα δυο ηλεκτρικά crossover αναλαμβάνει ένας κινητήρας μπροστά και ένας πίσω, για μια συνδυαστική απόδοση 299 ίππων και 460 Nm ροπής, που χαρίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δλ. Η μπαταρία των 77 kWh εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία 500 χλμ. στο ID.4 και 512 χλμ. στο ID.5 GTX (λόγω καλύτερης αεροδυναμικής, ωστόσο σύμφωνα με το βρετανικό Autocar οι αριθμοί -ιδίως της ισχύος και των επιδόσεων- θα είναι πολύ διαφορετικοί στο ID.7 GTX.
Οι Άγγλοι αναφέρουν πως στον ισχυρότερο πίσω ηλεκτροκινητήρα του απλού ID.7 των 286 ίππων (204 ο αντίστοιχος στα ID.4/ID.5), θα προστεθεί ο εμπρός των 110 ίππων που μπαίνει και δυο άλλα GTX. Μια σύμπραξη, η οποία θα φέρει τη συνολική απόδοση στα 396 άλογα και τουλάχιστον στα 500 Nm! Ανάλογης έκτασης θα είναι η βελτίωση και στην επιτάχυνση, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε λιγότερο από 5,0 δλ. H μεγαλύτερη μπαταρία των 86 kWh, που έκανε πρεμιέρα στο ID.7, θα φροντίσει για την παροχή μέγιστης αυτονομίας άνω των 500 χλμ.