Με τρεις νέους κινητήρες eTSI (48V mild hybrid) και δύο νέα plug-in υβριδικά κινητήρια συστήματα, στα Golf eHybrid και Golf GTE, το Golf νέας γενιάς γίνεται το πλέον εξηλεκτρισμένο μοντέλο της Volkswagen.
Το νέο Golf 1.5 eTSI με ισχύ 150 PS, με το πρώτο mild hybrid κινητήριο σύστημα 48 V (eTSI) της Volkswagen, παρουσιάστηκε ήδη από το λανσάρισμα του μοντέλου, την άνοιξη. Η πιο μικρή έκδοσή του, το Golf 1.0 eTSI με 110 PS, συμπληρώνει τη γκάμα. Και οι δύο κινητήρες είναι εξίσου αποδοτικοί και ισχυροί και χάρη στην πρόσθετη ηλεκτρική ώθηση προσφέρουν εξαιρετικές επιδόσεις κατά την επιτάχυνση. Μια επιπλέον ήπια υβριδική έκδοση 48V αναμένεται προς το τέλος του έτους. Ένα 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) ανήκει στο βασικό εξοπλισμό των μοντέλων.
Δύο νέα plug-in υβριδικά κινητήρια συστήματα
Η γκάμα του νέου Golf εμπλουτίζεται με δύο νέα plug-in υβριδικά μοντέλα: το Golf eHybrid και το Golf GTE. Αυτά τα Golf είναι εξοπλισμένα με μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου με ενεργειακή χωρητικότητα που έχει αυξηθεί κατά 50%, στις 13 kWh, σε σύγκριση με το plug-in υβριδικό μοντέλο της προηγούμενης γενιάς Golf Mk7. Τα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα κινούνται είτε από τον ηλεκτροκινητήρα, είτε από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα TSI ή και από τις δύο μονάδες μαζί.
Το Golf eHybrid παράγει ισχύ 204 PS (150 kW). Αυτό το Golf έχει κατανάλωση μόνο 11,0 kWh/100 χλμ. Η ηλεκτρική αυτονομία του είναι έως και 80 χιλιόμετρα. Η συνδυασμένη αυτονομία φτάνει τα 870 χιλιόμετρα (όλες οι τιμές κατά NEDC).
Το επίσης εξαιρετικά οικονομικό Golf GTE έχει σχεδιαστεί για εντυπωσιακές σπορ επιδόσεις. Εδώ, ο κινητήρας παράγει ισχύ 245 PS – ο συνδυασμός του ηλεκτροκινητήρα και του βενζινοκινητήρα TSI επιτυγχάνει συνεπώς το ίδιο επίπεδο ισχύος με το τρέχον Golf GTI. Το Golf GTE μπορεί να κινηθεί με καθαρή ηλεκτρική ισχύ με αυτονομία έως και 62 χιλιόμετρα, με κατανάλωση ενέργειας 12,4 kWh. Η συνδυασμένη αυτονομία είναι 745 χιλιόμετρα (όλες οι τιμές κατά NEDC).
Με φορτισμένη την μπαταρία, τα Golf eHybrid και Golf GTE ξεκινούν ηλεκτρικά και συνεπώς με μηδενικές τοπικές εκπομπές. Η επιλογή από τον οδηγό του E-MODE επιτρέπει καθαρά ηλεκτρική οδήγηση. Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας TSI ενεργοποιείται αυτόματα σε υψηλότερες ταχύτητες – ανάλογα με την ενεργοποιημένη υβριδική λειτουργία, το προφίλ οδήγησης ή το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας. Στη συνέχεια, το κινητήριο σύστημα λειτουργεί σε οικονομική λειτουργία Hybrid, γεγονός που καθιστά δυνατή την επίτευξη πολύ υψηλών αυτονομιών – έως και 870 χλμ. με το e-Hybrid, έως 745 χλμ. με το Golf GTE.
Σε κάθε περίπτωση, στο βασικό εξοπλισμό ανήκει ένα 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής δέσμευσης της ηλεκτρικής ενέργειας, ώστε να χρησιμοποιηθεί στην οδήγηση κοντά στον τελικό προορισμό, έτσι ώστε η οδήγηση σε περιοχές με περιορισμούς στην κυκλοφορία να είναι δυνατή με τοπικά μηδενικές εκπομπές.
Πολύ πιο οικονομικό από τον προκάτοχό του
Μια σύγκριση μεταξύ του Golf eHybrid σε σχέση με την προηγούμενη γενιά Golf Mk7, με ακριβώς την ίδια ισχύ εξόδου 204 PS (150 kW), δείχνει πόσο οικονομικά είναι τα νέα plug-in υβριδικά μοντέλα. Το νέο Golf eHybrid έχει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 1,2 λίτρα/100 χλμ. και κατανάλωση ισχύος 11,0 kWh, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, αμφότερες κατά NEDC. Αυτό αντιστοιχεί σε 0,7 λίτρα/100 χλμ. λιγότερη κατανάλωση καυσίμου και 1,1 kWh/100 χλμ. λιγότερη κατανάλωση ενέργειας από το αντίστοιχο μοντέλο προηγούμενης γενιάς. Η ηλεκτρική αυτονομία έχει επίσης βελτιωθεί σημαντικά, πλέον στα 80 χιλιόμετρα σε σύγκριση με την προηγούμενη των 47 χιλιομέτρων. Η συνολική αυτονομία του νέου Golf eHybrid έχει επίσης αυξηθεί σημαντικά στα 870 χλμ. σε σύγκριση με τα 760 χλμ. του Golf προηγούμενης γενιάς.
Το νέο Golf 1.5 eTSI 150 PS διατίθεται ήδη από την έναρξη κυκλοφορίας του μοντέλου στην ελληνική αγορά ενώ μέσα στις επόμενες εβδομάδες αναμένονται τόσο το Golf 1.0 eTSI με 110 PS όσο και το Golf eHybrid, με τις αντίστοιχες προτεινόμενες λιανικές τιμές να ανακοινώνονται λίγο πριν το λανσάρισμα των μοντέλων.