Η Volkswagen λανσάρει νέα μάρκα αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, μια φίρμα που έρχεται από το παρελθόν για να ενσωματωθεί στις εξελίξεις και να τις καθοδηγήσει στον EV κόσμο της αυτοκίνησης που ξημερώνει.
Η VW, λοιπόν, θα ενισχύσει την παρουσία της στην Αμερική φέρνοντας «πίσω» την Scout που ήταν αδρανής εδώ και καιρό, σύμφωνα με δημοσιεύματα τα οποία στη συνέχεια επιβεβαίωσε με κάθε επισημότητα ο Γερμανός κατασκευαστής. To «νέο» brand μας πάει πίσω στο 1980, αλλά αυτή τη φορά η Scout επιστρέφει για να φτιάχνει ηλεκτρικά off-roaders. Αρχικά θα πουλήσει δύο μοντέλα: ένα pickup και ένα SUV. Και τα δύο θα είναι ηλεκτρικά και θα κατασκευαστούν σε μια νέα πλατφόρμα τύπου skateboard, αν και πρόσθετες τεχνικές λεπτομέρειες δεν έχουν δημοσιευτεί. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το SUV θα έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με το Atlas και ότι το pickup θα είναι κατά προσέγγιση μεγέθους Amarok, άρα και μεγέθους Ford Ranger.
Η Volkswagen είναι έτοιμη να επενδύσει περίπου 1 δισ. ευρώ, σύμφωνα με την Wall Street Journal, αν και το Reuters ισχυρίζεται μια αρχική επένδυση 100 εκατομμυρίων ευρώ. Η κυκλοφορία της επωνυμίας Scout μπορεί επίσης να περιλαμβάνει την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου στις Ηνωμένες Πολιτείες, επομένως σίγουρα δεν είναι μια φθηνή επένδυση. Είναι ένα στοίχημα υψηλού ρίσκου και αν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, η VW θα αποκτήσει έδαφος σε μερικά από τα μεγαλύτερα και πιο προσοδοφόρα τμήματα της εξαιρετικά κερδοφόρας αμερικανικής αγοράς.
Την είδηση επιβεβαίωσαν από το Βόλφσμπουργκ με την εξής δήλωση: «Τα οχήματα θα σχεδιαστούν και θα κατασκευαστούν στις ΗΠΑ για Αμερικανούς πελάτες. Για το σκοπό αυτό, μια ξεχωριστή, ανεξάρτητη εταιρεία θα ιδρυθεί φέτος, με τον Όμιλο να παρουσιάζει το ισχυρό εμβληματικό αμερικανικό Scout στον χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων. Τα πρώτα πρωτότυπα πρόκειται να παρουσιαστούν τον επόμενο χρόνο και η παραγωγή έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2026. Η ηλεκτροκίνητη μάρκα Scout θα βασίζεται σε μια νέα φιλοσοφία τεχνικής πλατφόρμας που φέρνει νέα αξιοπιστία στα pickup».
Η παραγωγή θα ξεκινήσει το 2026 και η εταιρεία ελπίζει να πουλά περίπου 250.000 αυτοκίνητα ετησίως στις Ηνωμένες Πολιτείες.