Αναβρασμός επικρατεί στο VAG και την κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ. Μετά το επίσημο ντεμπούτο του Skoda Scala χθες, σήμερα ήρθε η ανακοίνωση σχετικά με τον άμεσο ανταγωνιστή του: την επόμενη γενιά του VW Golf.
Δείτε ακόμα: Διαθέσιμο το νέο VW Polo R-Line
Μαζί με το σχέδιο που έδωσαν στην δημοσιότητα, δίνοντάς μας μια αρκετά καλή γεύση για το προφίλ της 8ης γενιάς του «πατριάρχη» της κατηγορίας, οι Γερμανοί αποκάλυψαν και την ημερομηνία έναρξης της παραγωγής, η οποία ορίζεται στο καλοκαίρι του επόμενου έτους. Κάτι που σημαίνει πως η παρουσίαση θα γίνει αρκετά νωρίτερα μέσα στο 2019, ενδεχομένως στην επερχόμενη Έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο. Από όσο μπορούμε να διακρίνουμε από τις σχεδιαστικές γραμμές, το κλασικό περίγραμμα που διέπει το Golf εδώ και 43 χρόνια παραμένει, με την χαρακτηριστική πίσω κολόνα να αποτελεί για ακόμα μια φορά το σήμα-κατατεθέν. Τα φωτιστικά σώματα αναμένεται να έχουν πιο αιχμηρή σχεδίαση, κατά πάσα πιθανότητα ακολουθώντας το μοτίβο αυτών του νέου VW Touareg. Οι διαστάσεις θα μεγαλώσουν ελαφρώς, με το μήκος να βρίσκεται ανάμεσα σε αυτό του σημερινού μοντέλου (4.268 χλστ.) και του Scala (4.362 χλστ.). Ομοίως και για το μήκος με το ύψος.
Διαβάστε επίσης: VW Golf GTI έκανε 100 χιλιόμετρα σε 26 λεπτά (+video)
Κάτω από ανασχεδιασμένο αμάξωμα, όμως, είναι που το γερμανικό χάτσμπακ φέρνει τα μεγάλα νέα. Καταρχάς θα συνεχίσει να βασίζεται στην πλατφόρμα MQB, αλλά σε αναθεωρημένη εκδοχή της. Πρωταγωνιστικό ρόλο θα παίξει η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία θα ενταχθεί στο πλαίσιο ανάπτυξης της οικογένειας των ηλεκτρικών μοντέλων I.D. Η plug-in υβριδική GTE φυσικά δεν θα σταματήσει να διατίθεται, ενώ θα παρουσιαστεί και ακόμα μία με ήπιο σύστημα 48 V. Στα «δικά μας» οι TSI και TDI θα κάνουν μία από τις τελευταίες εμφανίσεις τους πριν καταργηθούν οριστικά, με δυο νέα μοτέρ 1.5 λίτρου (τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου) να αποτελούν την εμπορική αιχμή του δόρατος. Σχεδόν όλα τα μοτέρ θα κερδίσουν σε απόδοση, με το πλέον ωφελημένο (και λογικά) να είναι ο 2λιτρος TSI που χρησιμοποιείται στα Golf GTI και R. Στην πρώτη περίπτωση η ισχύς θα ανέβει στα 250 άλογα (από 230) ενώ στην δεύτερη θα ξεπεράσει τα 350 (από 300).