Σίγουρα αρκετοί θα θυμάστε το VW Virtus το οποίο η γερμανική εταιρεία διέθετε στις αγορές της Λατινικής Αμερικής. Τότε θεωρήσαμε ότι η sedan εκδοχή του Polo θα κυκλοφορούσε ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης και της ρώσικης αγοράς.
Τελικά η VW θεώρησε ότι πλατφόρμα MQB A0 θα ήταν υπερβολικά ακριβή για την αγορά της Ρωσίας. Και σκέφτηκε να κάνει κάτι άλλο.
Δείτε ακόμα: Αθήνα – Χαλκίδα με 2 ευρώ με το VW Polo 1.0 TGI
Να «πατήσει» στην πλατφόρμα του προσφάτως ανανεωμένου Skoda Rapid και να δημιουργήσει εκεί το VW Polo Sedan! Βέβαια το όνομα είναι ολίγον οξύμωρο, ειδικά αν αναλογιστείτε ότι ουσιαστικά πρόκειται για ένα liftback αμάξωμα. Στα της σχεδίασης τώρα, η VW «προίκισε» το Polo Sedan με εμπρόσθιο τμήμα εξαιρετικά όμοιο με εκείνο του Jetta. Ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα (στο βασικό εξοπλισμό), αλλά και η μεγαλύτερη μάσκα. LED φανάρια ενσωματώνονται και στο οπίσθιο τμήμα. Η καμπίνα έχει κοινά χαρακτηριστικά με εκείνη του 5θυρου Polo αλλά και του T-Cross. Διαθέσιμη θα είναι μια οθόνη αφής για το infotainement όπου ανάλογα με την εξοπλιστική έκδοση θα έχει διάσταση 6,5 ή 8,25 ιντσών. Στον προαιρετικό εξοπλισμό θα ενσωματώνεται κι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών.
Διαβάστε επίσης: Ημιαυτόνομο και με υψηλό IQ το νέο VW Passat
Το νέο VW Polo Sedan θα προσφέρεται με τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις (Origin, Respect, Status και Exclusive) και με τρεις κινητήρες βενζίνης. Βασικός θα είναι ο ατμοσφαιρικός 1.6 ΜΡΙ με ισχύ 90 ίππων, ενώ θα υπάρχει κι ισχυρότερος με τον ίδιο κυβισμό, με απόδοση 110 ίππων. Στη κορυφή θα βρίσκεται το 1.4 ΤSI με 125 άλογα. Ο ισχυρότερος ατμοσφαιρικός κινητήρας θα μπορεί να εξοπλιστεί με αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο, ενώ ο TSI με το 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη DSG. Συγκριτικά με το απερχόμενο VW Polo Sedan, το νέο είναι 93 χλστ. πιο μακρύ (4.483 χλστ. μήκος), 13 χλστ. ψηλότερο, ενώ και το μεταξόνιο είναι ελαφρώς πιο μακρύ κατά 49 χλστ.! Ο χώρος αποσκευών θα αγγίζει τα 550 λίτρα, όντας έτσι αυξημένος κατά 90 λίτρα.
Δείτε ακόμη: Tι κάνει το Blind Spot Sensor στο VW T-Cross;