Η Subaru προκάλεσε μεγάλη δυσθυμία πέρσι, όταν ανακοίνωσε πως δεν θα υπάρξει άλλο STI (τουλάχιστον στο εγγύς μέλλον). Αν θες γρήγορο «Scoobie» εκτός Ιαπωνίας (γιατί εκεί υπάρχει το Levorq STI), θα πρέπει να συμβιβαστείς με το WRX. Ευτυχώς οι «Πλειάδες» δεν ξεχνούν εντελώς την παράδοσή τους, για αυτό και παρουσίασαν την αγωνιστική εκδοχή του σπορ σεντάν τους.
To WRX Rally Challenge βασίζεται στο S4 παραγωγής, ενσωματώνοντας τις απαραίτητες αλλαγές που συνοδεύουν ένα αυτοκίνητο ράλλυ. Το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα δεν θα μπορούσε να λείπει από το αμάξωμα, αλλά αν οι Ιάπωνες επέλεγαν κίτρινο αντί κόκκινο χρώμα για τις λεπτομέρειες, θα ταξιδεύαμε πολύ πιο πειστικά στα χρόνια της Subaru στο WRC. Το νέο καπό με τους μεγάλους αεραγωγούς, οι λευκές 18άρες ζάντες και η ανθρακονημάτινη αεροτομή συνιστούν τις μεγαλύτερες διαφορές σε σχέση με το αυτοκίνητο παραγωγής, ενώ στο εσωτερικό συναντάμε roll cage, αγωνιστικά μπάκετ, σύστημα πυρόσβεσης και λοιπά καλούδια.
Κάτω από το καπό συνεχίζει ο υπερτροφοδοτούμενος FA24 των 2.4 λίτρων, ωστόσο δεν ανακοινώνεται ισχύς. Στο πολιτικό WRX S4 αποδίδει 275 ίππους και 375 Nm, συνεργαζόμενο με κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης. Στο αγωνιστικό δεν υπάρχει CVT βέβαια, αλλά 6άρι σειριακό κιβώτιο, ενώ παρόν δηλώνει το φημισμένο σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive. Το WRX Rally Challenge εξελίχτηκε για τη συμμετοχή στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Ράλλυ, αλλά αν υπάρξει ζήτηση από έξω θα διατεθούν αυτοκίνητα σε άλλες αγορές.
Διαφορετικά, για τους λάτρεις της πίστας, υπάρχει το WRX NBR Challenge. Το «NBR» αντιστοιχεί στο Nurburgring και υποδηλώνει τον προσανατολισμό του αυτοκινήτου, που δεν είναι άλλος από τους αγώνες αντοχής (βλέπε 24 ώρες στην «Πράσινη Κόλαση»). Το αμάξωμα είναι αλλαγμένο εκ βάθρων, εντυπωσιακά φαρδύτερο και γεμάτο αεροδυναμικά βοηθήματα, ενώ στο μηχανοστάσιο συναντάμε και εδώ τον 2.4 τούρμπο – λογικά αρκετά πιο δυνατός από τα 275 άλογα του εργοστασιακού WRX S4.