Μετά τη μεγάλη επιτυχία που έχουν σημειώσει τα υβριδικά Swift και Ignis, η Suzuki θα διευρύνει την γκάμα των μοντέλων της με υβριδικό σύστημα, το οποίο θα τοποθετηθεί και στα Vitara, S-Cross και Swift Sport. Αυτά θα διατεθούν από την άνοιξη του 2020, ενώ παράλληλα θα λανσαριστεί ο νέος κινητήρας βενζίνης K14D Boosterjet.
Δείτε ακόμη: Suzuki SX4 S-Cross παντός χρήσης και τερέν!
Το νέο υβριδικό σύνολο θα προσφέρει έως και 20% χαμηλότερες εκπομπές CO2, υψηλότερη ροπή και συνολική βελτίωση κατά 15% στην κατανάλωση καυσίμου WLTP. Αυτά τα μοντέλα θα αντικαταστήσουν άμεσα τους κινητήρες Boosterjet των 1.4 λίτρων με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Το νέο 48V υβριδικό σύστημα παραμένει πολύ ελαφρύ, αφού προσθέτει λιγότερο από 15 κιλά στο συνολικό βάρος του οχήματος. Το νέο και ισχυρότερο υβριδικό σύστημα αποτελείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, ενσωματωμένη γεννήτρια εκκίνησης (γνωστή ως ISG) και μετατροπέα 48V-12V (DC / DC) σε εξαρτήματα ισχύος που απαιτούν χαμηλότερη τάση, συμπεριλαμβανομένων των φώτων, του ήχου και του κλιματισμού. Το ISG βοηθά τον βενζινοκινητήρα κατά την επιτάχυνση του οχήματος, εξασφαλίζοντας υψηλότερη ροπή 235 Nm από τις 2.000 σ.α.λ.
Δείτε ακόμη: Suzuki Vitara: Ο κυρίαρχος των μικρών SUV
Η συμπαγής και υψηλής απόδοσης μπαταρία ιόντων λιθίου αποθηκεύει την ηλεκτρική ενέργεια που ανακτάται από την επιβράδυνση και το φρενάρισμα. Ένα ακόμα πλεονέκτημα του νέου υβριδικού συστήματος 48V είναι η εισαγωγή του ηλεκτρικού μοτέρ στο ρελαντί όταν, ο συμπλέκτης είναι αποσυνδεδεμένος και οι στροφές του κινητήρα είναι περίπου 1.000 σ.α.λ. Αυτό το χαρακτηριστικό ουσιαστικά αντικαθιστά την έγχυση καυσίμου με ισχύ από τον ηλεκτρικό κινητήρα για να ελέγχει και να διατηρεί τον κινητήρα στο ρελαντί στις ταχύτητες του οχήματος κάτω από 16 χλμ./ώρα και όταν είναι ακινητοποιημένο.
Περισσότερες λεπτομέρειες και πλήρεις προδιαγραφές για τα τρία νέα υβριδικά Suzuki θα ανακοινωθούν πριν από το Μάρτιο του 2020.
Δείτε ακόμη: Suzuki και Hybrid και 4×4 στις καλύτερες τιμές!