Σπάει τον πάγο το νέο Audi RS E-Tron GT Ice Race

To Audi Sport GmbH κλείνει φέτος 40 χρόνια και το γιορτάζει, με το αυτοκίνητο που πρώτο έδειξε τις μελλοντικές τάσεις των γρήγορων τετράτροχων από το Ίνγκολσταντ. Το RS E-Tron GT σβήνει τα 40 κεράκια του αγωνιστικού τμήματος των «τεσσάρων κύκλων», μέσα από την ειδική και περιορισμένης παραγωγής έκδοση Ice Race.

Το «παγωμένο» RS E-Tron GT επικεντρώνεται στην εξωτερική σχεδίαση και συγκεκριμένα στο χρώμα του αμαξώματος, που αντλεί έμπνευση από τους πάγους και τα χρώματα που παίρνει η κρυσταλλική τους μορφή στο φως. Αυτό αναπαριστούν οι μωβ πινελιές σε μάσκα, φτερά και πόρτες, αυτό είναι και το εύκολο κομμάτι στο ντύσιμο του αμαξώματος. Το υπόλοιπο χρώμα προέρχεται από μια πολύπλοκη διαστρωματική μίξη βαφής και μεμβρανών, με τη βάση να αποτελείται από το ασημί Florett Silver Metallic και πάνω του, σε επιλεγμένα σημεία, να τοποθετείται μεμβράνη με διαφανή τμήματα. Ένας συνδυασμός που δημιουργεί τρισδιάστατο εφέ και, σύμφωνα με την Audi, φέρει στο νου τους κρυστάλλους των πάγων. Οι 21άρες ζάντες τέλος, είναι κατάμαυρες.

Από το εσωτερικό δεν έχουμε εικόνα, αλλά το Ίνγκολσταντ αναφέρει πως οι δερμάτινες επενδύσεις στις πλάτες των καθισμάτων και των θυρών διακρίνονται για το μοτίβο διαμαντιών, συνδυαζόμενες με γενναίες δόσεις Alcantara. Στη βάση της οθόνης του συστήματος πολυμέσων τοποθετείται μια ειδική πλακέτα, που φέρει τον αριθμό παραγωγής.

Μια παραγωγή που δεν θα ξεπεράσει τις 99 μονάδες. Κάθε RS E-Tron GT Ice Race Edition διαθέτει το κινητήριο σύνολο του κανονικού ηλεκτρικού RS, αποτελούμενο από δυο μοτέρ συνδυαστικής απόδοσης 598 ίππων (646 με overboost) και 830 Nm, μαζί με μπαταρία 93,4 kWh. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 3,1 δλ. και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, την ώρα που η μέγιστη αυτονομία ανέρχεται σε 479 χλμ.

Get it on Google Play Download on the App Store