Η ριζικά ανανεωμένη εκδοχή του Rapid παρουσιάστηκε επίσημα από την Skoda, με τις επιρροές από το Scala να είναι διάχυτες μέσα-έξω.
Ξεκινώντας από το δεύτερο, η εξάγωνη μάσκα και τα φωτιστικά σώματα του Scala παίρνουν θέση στο εμπρός μέρος, μαζί με τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Ανάλογες αλλαγές συναντάμε και πίσω, με το μοτίβο «L» στα φανάρια και το «Skoda» ανάμεσά τους να εντείνουν την αίσθηση του πλάτους, αλλά και την premium αύρα.
Δείτε ακόμα: 5αστερη στις δοκιμές EuroNCAP η νέα Skoda Octavia!
Στην καμπίνα των επιβατών οι αλλαγές είναι εξίσου εκτεταμένες, με το ταμπλό να θυμίζει έντονα αυτό του μικρομεσαίου χάτσμπακ της φίρμας. Η οθόνη αφής των 6,5 ιντσών πάνω από τους αεραγωγούς (προαιρετικά 8 ιντσών) και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων (επίσης μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού) κεντρίζουν τα βλέμματα.
Στο μέτωπο της ασφάλειας, το νέο Rapid διαθέτει το καθιερωμένο πακέτο των συστημάτων αυτόματου φρεναρίσματος, αναγνώρισης κόπωσης οδηγού, διατήρησης λωρίδας, προειδοποίησης προσέγγισης στο εμπρός όχημα και cruise control (τα περισσότερα στον κατάλογο των έξτρα).
Κάτω από το καπό, παίρνουν θέση 3 κινητήρια σύνολα. Ο ατμοσφαιρικός 1.6 MPI ανοίγει την γκάμα με απόδοση 90 ίππων, ενώ υπάρχει και ισχυρότερη έκδοση 110 ίππων. Στην κορυφή τοποθετείται ο 1.4 TSI των 125 ίππων. Ο MPI συνδυάζεται είτε με 5άρι χειροκίνητο, είτε με 6άρι κλασικό αυτόματο κιβώτιο, σε αντίθεση με τον TSI που εφοδιάζεται αποκλειστικά με το 7άρι DSG διπλού συμπλέκτη.
Διαβάστε επίσης: Έρχεται η ολοκαίνουργια Skoda Fabia
Το νέο Rapid κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της VW στην Ρωσία, συγκεκριμένα την Καλούγκα, και ξεκινά από τα 829.000 ρούβλια – ή 13.050 ευρώ. Πέρα από εκεί, το τσεχικό μοντέλο διατίθεται και σε άλλες αγορές, όπως της Κίνας, όπου κυκλοφορεί με χάτσμπακ αμάξωμα. Στην Ρωσία, αντίθετα, κυκλοφορεί αποκλειστικά ως σεντάν.