Η Renault παρουσίασε το νέο της compact SUV, ονόματι Kiger, που θα λειτουργήσει ως εμπορική αιχμή του δόρατος σε αναπτυσσόμενες αγορές, όπως αυτή της Ινδίας.
Εμφανισιακά, το Kiger αντλεί επιρροές από τα Kwid, Captur και το Dacia Spring. Το εμπρός μέρος συνδυάζει στοιχεία από τα Kwid και Spring, με τα λεπτά φωτιστικά σώματα, τη μάσκα και τη διαμόρφωση του προφυλακτήρα να θυμίζουν έντονα το ηλεκτρικό Dacia. Στο πίσω μέρος η έμπνευση έρχεται από το Captur, με τη μυώδη 5η πόρτα, τους φαρδείς ώμους, τη γραμμή της οροφής και κυρίως τη σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων, να παραπέμπουν ευθέως στο γνωστό μας crossover.
Στο εσωτερικό συναντάμε μέχρι ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη αφής 7 ιντσών (παρόμοια με αυτή του Clio), που φιλοξενεί σύστημα πολυμέσων με λειτουργίες Apple Car Play – Android Auto και ηχοσύστημα Arkamys, ενώ αναλόγως έκδοσης προσφέρονται αυτόματος κλιματισμός, είσοδος χωρίς κλειδί και σύστημα πλοήγησης. Τα 3.991 χλστ. του μήκους εγγυώνται επαρκείς χώρους για τους επιβάτες, ενώ αυτός για τις αποσκευές ξεκινά από τα 405 λίτρα και φτάνει μέχρι τα 879 όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.
Την κίνηση του Kiger αναλαμβάνουν δυο τρικύλινδροι κινητήρες και τρία κιβώτια. Ο ατμοσφαιρικός 1.0 SCe των 72 ίππων και 96 Nm συνεργάζεται με 5άρι χειροκίνητο ή ημιαυτόματο κιβώτιο ισάριθμων σχέσεων, ενώ ο κορυφαίος 1.0 TCe των 100 ίππων και 160 Nm συνδυάζεται επίσης με 5άρι χειροκίνητο, αλλά η αυτόματη επιλογή αφορά σε κιβώτιο CVT. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά τα μοτέρ δεν έχουν να κινήσουν μεγάλο βάρος (1.012 κιλά), ενώ η απόσταση των 205 χλστ. από το έδαφος εξασφαλίζει πως η κίνηση σε κακοφτιαγμένα οδοστρώματα και χωματόδρομους θα είναι απροβλημάτιστη. Η κίνηση πάντως μεταφέρεται αποκλειστικά στον εμπρός άξονα.
Το νέο Kiger θα τοποθετηθεί απέναντι από τα αντίστοιχου προσανατολισμού Skoda Kushaq και Nissan Magnite.