Οι ηλεκτρικές εκδόσεις των Peugeot 208 και 2008 θα παρέχουν από τις αρχές του 2022 επιπλέον αυτονομία 25 χλμ. ( 8% αύξηση) κατά WLTP και ίσως ακόμη μεγαλύτερη σε πραγματικές συνθήκες. Τα δύο μοντέλα λανσαρίστηκαν στο τέλος του 2019 και διαγράφουν ιδιαίτερα επιτυχημένη πορεία στις αγορές, καθώς έχουν ήδη παραχθεί πάνω από 90.000 οχήματα.
Τόσο το e-208 όσο και το e-2008 βασίζονται στην πλατφόρμα eCMP (Common Modular Platform), όντας εφοδιασμένα με μια μπαταρία 50 kWh και έναν ηλεκτρικό κινητήρα 136 ίππων και 260 Nm ροπής. Εκτός από τα αναβαθμισμένα ελαστικά (Α κλάσης) που προσφέρουν μεγαλύτερη αποδοτικότητα, χάρις στη χαμηλότερη αντίσταση κύλισης στους τροχούς 16 ιντσών του e-208 και σε εκείνους των 17 ιντσών του e-2008, έχουν αλλάξει οι σχέσεις του μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων. Γεγονός το οποίο βελτιστοποιεί περαιτέρω την αυτονομία στα ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο.
Μια νέα αντλία θερμότητας με αισθητήρα υγρασίας εγκαταστάθηκε στην κορυφή του παρμπρίζ, βελτιστοποιώντας την αποδοτικότητα σε θέρμανση και ψύξη. Οι πληροφορίες που μεταδίδονται από αυτόν τον αισθητήρα καθιστούν δυνατό τον ακριβή έλεγχο της ανακύκλωσης του αέρα στην καμπίνα και συγκρατούν την κατανάλωση ενέργειας της μπαταρίας, κατά τη θέρμανση και τη διατήρηση της θερμοκρασίας μέσα στο όχημα. Η τελευταία αυτή βελτίωση είναι ιδιαίτερα σημαντική, όταν επικρατούν χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίας.
Εν κατακλείδι, τo ηλεκτρικό 208 θα διαθέτει πλέον πάνω από 362 χλμ. αυτονομία (αύξηση 22 χλμ.), ενώ το αντίστοιχο 2008 περισσότερα από 345 χλμ. (αύξηση 25 χλμ.) βάσει WLTP. Σε πραγματικές συνθήκες και, συγκεκριμένα, σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης και εξωτερικής θερμοκρασίας κοντά στους 0°C, ενδέχεται η αύξηση να φτάνει και τα 40 χλμ., σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των μηχανικών της Peugeot.