Το 2023 θα είναι μια χρονιά ταχύτατης ανάπτυξης του εξηλεκτρισμού της γκάμας της Peugeot, καθώς από το πρώτο εξάμηνο του νέου έτους όλα τα μοντέλα της γαλλικής φίρμας θα είναι διαθέσιμα με ένα ή περισσότερα εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης. Αυτό θα εξασφαλίσει στην Peugeot την πληρέστερη «ηλεκτρική προσφορά» στην Ευρώπη, περιλαμβάνοντας επιλογές από ηλεκτρικά ποδήλατα και scooters, μέχρι επιβατικά αυτοκίνητα και επαγγελματικά οχήματα. Όλα προς επίτευξη του απώτερου στόχου, που δεν είναι άλλος από την επίτευξη μηδενικών ρύπων με 100% πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων έως το 2030.
Η Peugeot θα είναι η πρώτη μάρκα του Ομίλου Stellantis που θα λανσάρει τη νέα γενιά υβριδικών κινητήρων, δίνοντας και πάλι έμφαση στην επιθυμία της να προσφέρει πρόσβαση στην ηλεκτροκίνηση, σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Η νέα γενιά συνόλων θα εφοδιάζει αρχικά τα 3008 και 5008, με άλλα μοντέλα να επωφελούνται στη συνέχεια. Το νέο mild hybrid σύστημα περιλαμβάνει τη νέα γενιά βενζινοκινητήρα PureTech 136 ίππων, που συνδυάζεται με ένα νέο ρομποτικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Χάρη σε μία μπαταρία 48V, η συγκεκριμένη τεχνολογία εξασφαλίζει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές καθώς και κατά 15% μείωση της κατανάλωσης. Δίνει επίσης και τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να κινηθεί με μηδενικές εκπομπές σε απόσταση μέχρι 1χλμ. και με χαμηλή ταχύτητα, καλύπτοντας σύντομες αστικές διαδρομές.
Το 3008 προσφέρει και plug-in υβριδικά σύνολα 225 ή 300 ίππων με τετρακίνηση, που του δίνουν τη δυνατότητα να διανύσει έως και 59χλμ. χωρίς τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσεως. Ως PHEV διατίθενται και τα 308/308 SW, με 180 ή 225 ίππους, και εξασφαλίζουν αυτονομία έως 60χλμ. με επιλογή 100% ηλεκτροκίνησης. Οι συγκεκριμένοι κινητήρες θα τοποθετούνται επίσης και στο νέο 408, που θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό, στη Διεθνή Έκθεση του Παρισιού (17-20 Οκτωβρίου). Plug-in hybrid πάντως είναι και το 508, στην κορυφαία μορφή Peugeot Sport Engineered των 360 ίππων, ενώ η συγκεκριμένη τεχνολογία. δοκιμάζεται και στους αγώνες, χάρη στο 9X8 Hybrid Hypercar: το υβριδικό hypercar που λαμβάνει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (World Endurance Championship-WEC), από τον Ιούλιο.
Πληρέστατη είναι και η γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών, που εμπλουτίστηκε πρόσφατα με τα e-308 και e-308 SW, αλλά και το αναβαθμισμένο e-208. Όλα τους διαθέτουν το νέο ηλεκτροκινητήρα των 156 ίππων και 260 Nm, που εξασφαλίζει αυτονομία μεγαλύτερη των 400 χλμ. και μέση κατανάλωση 12,7 kWh/100 χλμ. στα 308 και 12 kWh/100 χλμ. στο 208, με το σουπερμίνι να εμφανίζει 15% παραπάνω ισχύ και 10,5% επιπλέον αυτονομία σε σχέση με πριν. To e-208 μάλιστα είναι ο ηγέτης στην ηλεκτρική γκάμα της Peugeot, αλλά και την EV ευρωπαϊκή αγορά γενικότερα, όντας το κορυφαίο σε πωλήσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο του Β segment στην Ευρώπη, και το κορυφαίο σε πωλήσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο στη Γαλλία. Ενδεικτικό πως από το 2019, όταν παρουσιάστηκε, έχει πουλήσει σχεδόν 110.000 μονάδες
Για το C segment τώρα, οι Γάλλοι έχουν επιβεβαιώσει το λανσάρισμα του e-408, που θα έρθει να πλαισιώσει τα e-208, e-308, e-308 SW, e-2008, αλλά και τα επαγγελματικά e-Traveller και e-Rifter. Στο ίδιο μήκος κύματος το e-Expert Hydrogen, που εφοδιάζεται με τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου και προσφέρει στον επαγγελματία δυνατότητα μετακινήσεων με μηδενικές εκπομπές ρύπων, σε συνδυασμό με ελάχιστο χρόνο παραμονής στο σταθμό ανεφοδιασμού.
Μόλις 3 λεπτά απαιτούνται για το γέμισμα της δεξαμενής, παρέχοντας μέγιστη αυτονομία 400 χλμ. Η ισχύς του e-Expert Hydrogen φτάνει τα 136 άλογα και 260 Nm, έχοντας τη δυνατότητα να μεταφέρει μέχρι 1.000 κιλά ωφέλιμου φορτίου, σε ένα χώρο φόρτωσης που εκτείνεται σε 6,1 κυβικά μέτρα.