Η Mitsubishi μας παρουσίασε το νέο της Plug-In Hybrid Mitsubishi Outlander, το οποίο προσφέρεται με περισσότερη ηλεκτρική αυτονομία συγκριτικά με το μοντέλο που αντικαθιστά.
Πλέον η μπαταρία του νέου Mitsubishi Outlander PHEV έχει χωρητικότητα 20 kW, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία 87 χιλιομέτρων σύμφωνα με την ιαπωνική μάρκα. Αυτονομία σημαντικά αυξημένη συγκριτικά με τα μόλις 39 χιλιόμετρα του παλαιού Outlander PHEV με την μπαταρία των 13,8 kWh. Ακόμα ένα στοιχείο που δημοσιοποίησε η Mitsubishi είναι πως το νέο της μοντέλο θα προσφέρει μεγαλύτερη συνδυαστική αυτονομία αφού έχει αυξηθεί και η δεξαμενή καυσίμου. Βέβαια η ιαπωνική εταιρεία δεν έχει ακόμη αποκαλύψει τα ακριβή στοιχεία ισχύος και ροπής, αλλά ούτε και τον τύπο του βενζινοκινητήρα, αν και όλα δείχνουν πως θα είναι ο ίδιος τετρακύλινδρος 2,4 λίτρων που χρησιμοποιούσε και το προηγούμενο μοντέλο! Οι μηχανικοί βελτίωσαν το σύστημα Super-All Wheel Control (S-AWC) για ακόμα καλύτερη διαχείριση της κατανομής ισχύος ανάμεσα στους δυο άξονες, ενώ και το σύστημα torque vectoring είναι νέο, ενώ προσφέρεται και η λειτουργία one pedal driving! Για την καλύτερη απόδοση του αυτοκινήτου σε κάθε είδους διαδρομή, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του επτά προγράμματα οδήγησης, τα Normal, Tarmac, Gravel, Snow, Mud, Eco και Power.
Σχεδιαστικά τώρα κι όπως είχαμε την ευκαιρία να δούμε και μερικές μέρες νωρίτερα, το νέο Mitsubishi Outlander PHEV παραμείνει πιστό στη σχεδιαστική γραμμή της μάρκας, με την plug-in hybrid έκδοση να διαθέτει την επιπλέον θύρα για τη φόρτιση της μπαταρίας. Και η καμπίνα όμως κινείται σε μονοπάτια που γνωρίζουμε, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών να είναι ελαφρώς διαφορετικός, καθώς διαθέτει ένα ειδικό τμήμα που πληροφορεί τον οδηγό για τον ηλεκτροκινητήρα και την κατάσταση της μπαταρίας. Παρούσα είναι και η οθόνη αφής 9 ιντσών για το σύστημα infotainment, ενώ πλέον το Mitsubishi Outlander PHEV προσφέρεται και με τρίτη σειρά καθισμάτων, στοιχείο που εκτοξεύει την πρακτικότητα. Τέλος, το νέο Outlander PHEV ενσωματώνει όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού που αναμένει κανείς από ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας, ενώ ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στο σύστημα MI-PILOT. Αυτό συνδυάζει τα Adaptive Cruise Control (ACC) και Lane Keep Assist (LKA), ενώ προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος σύμφωνα με τα όρια ταχύτητας ή τις πληροφορίες που προέρχονται από το σύστημα πλοήγησης.